נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תקלות נפוצות בדלתות ותיקונן

מנעולן עכשיו

הדלתות שבחללים שאנו נמצאים בהם, הן חשובות מאין כמותן, מאחר והן מספקות לנו אבטחה, פרטיות, הפרדה וגישה נוחה. אבל מה לעשות, שכמו כל דבר אחר, אם משתמשים בדלתות באופן קבוע הן עלולות להישבר, להיתקע או להיפגע – דבר שיכול לגרום לאי נוחות ואף לפגוע בבטיחות המבנה. אז מהן חמשת התקלות הנפוצות ביותר בדלתות ואיך מתקנים אותן?

 

דלתות תקועות

לפעמים אנחנו מנסים לפתוח דלת ואנחנו מגלים שהיא תקועה. זה יכול לקרות עקב מספר גורמים, ביניהם צירים בלויים, לחות רבה מדי ועוד. אם הבעיה נובעת מצירים, החלפה בצירים חדשים יכולה לפתור את העניין. אם הבעיה בחלקים אחרים, כגון המסגרת, לפעמים צריך יהיה להחליף גם אותה.

מומלץ לפנות אל איש מקצוע בכדי שיאבחן את העניין ויוכל להציע את הפתרון הנכון ביותר. אם הדלת תקועה ואתם לא יכולים לצאת, יש לקרוא לעזרת מנעולן עכשיו כדי שקודם כל ייחלץ אתכם מהצרה. הבטיחות שלכם היא מעל לכל!

 

צירים חורקים

אמנם לרוב צירים חורקים הם לא בעיית חירום, אלא רק בעיה שיכולה לעצבן בגלל הרעש שהיא עושה, אבל קיימים מקרים שצירים חורקים יחמירו ויעידו על בעיה גדולה יותר שעתידה לקרות. במקרה של צירים חורקים יש לשמן אותם באמצעות שמן מיוחד, או להחליף אותם בצירים חדשים.

 

ידית דלת רופפת

ידית דלת רופפת יכולה לא רק לעצבן אתכם כשאתם נכנסים ויוצאים, אלא גם יכולה ממש להקשות על פתיחה או סגירה של הדלת. כדי לפתור את הבעיה הזו יש להדק את הברגים שמחזיקים את ידית הדלת במקומה. אם הברגים חסרים, החליפו אותם בברגים חדשים שמותאמים לידית וחזקו אותם במקומם.

 

מנעול שבור

מנעולים שבורים עלולים לפגוע באבטחת הבניין, ויש לתקן או להחליף אותם בהקדם האפשרי. אם המנעול תקוע או שקשה לסובב את המפתח בתוכו, אפשר לעיתים להשתמש בשמן או חומר אחר כדי לפתור את הבעיה. אבל אם המנעול שבור לחלוטין ואי אפשר להכניס לשם את המפתח בכלל- ייתכן שיהיה צורך להחליף את כל המנגנון באחד חדש.

 

דלת שבורה או פגומה

הדלת עצמה יכולה להיפגע מסיבות שונות,  אם זה פגיעות מקריות, תנאי מזג אוויר קיצוניים או פשוט בלאי של השימוש היומיומי. אם הנזק קל, לפעמים יהיה אפשר לטפל בבעיה עם מילוי, שיוף וצביעה מחדש. עם זאת, אם הנזק משמעותי ולא ניתן לתקן אותה- מומלץ יהיה להחליף את הדלת כולה באחת חדשה.

 

לסיכומו של דבר

לסיכום, יש מספר תקלות נפוצות שיכולות להתרחש בדלתות שלכם. אם זה בעיה במנעול, בצירים או בדלת כולה- לפעמים ניתן יהיה לפתור את הבעיה בקלות אך לפעמים יהיה צורך בהחלפה והתקנה של חלק חדש. חשוב לטפל בכל בעיה בהקדם בכדי להבטיח את המשך הבטיחות שבחלל שלכם.

מנעולן עכשיו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות