נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה צווארון לבן?

כסף מוחבא

עבירות צווארן לבן הן עבירות חמורות מאוד אשר בגינן ניתן לקבל עונשי מאסר כבדים כמו גם קנסות. כיצד אם כן ניתן להימנע מכך? להלן הפרטים.

עבירות צווארן לבן

עבירות צווארון לבן נחשבות לעבירות חמורות ביותר בחוקי העונשין של מדינת ישראל, אולם חשוב לזכור כי מדובר במגוון רחב של עבירות אשר בגינן יש לקבל ייעוץ וייצוג משפטי של רואה חשבון אשר הוא גם עורך דין, וזאת על מנת להתמודד עם העבירות הללו באופן הטוב ביותר. למעשה, מדובר בעבירה פלילית לכל דבר ועניין אשר יכולה להתבצע הן באופן ישיר כתוצאה ממעילה בכספים לדוגמא, או בצורה עקיפה כדוגמת טובות הנאה ושוחד. בשנים האחרונות התודעה הציבורית לגבי סוג העברות הללו עלה, וזאת לאור מקרים אשר פורסמו בתקשורת לגבי חקירות סמויות כמו גם גלויות אותן ניהלה רשות המיסים.

סקי כסף

החמרה בענישה של עבירות צווארון לבן

חשוב לזכור כי לרשות המיסים ישנם כלים מתקדמים ביותר אשר יכולים לגלות עבירות של צווארון לבן, הן באופן סמוי והן באופן גלוי. יתרה מכך, לאור העובדה כי עבירות צווארן לבן הן עברות אשר קשורות בכספים, ע"פ ההערכות של הרשות מדי שנה מפסידה המדינה מיליארדי שקלים שהם חיוניים לטובת המשך קיומה הכלכלי של מדינת ישראל, ועל כן אנו רואים החמרה משמעותית במדיניות הענישה כמו גם הקנסות אשר מוטלים על אלו אשר עוברים עברות צווארון לבן, כפי שמסבירים במשרד רו"ח עו"ד אורדן, אשר נחשב מזה שנים רבות למשרד המצליח ביותר בתחום. ע"פ רואי החשבון של המשרד, ישנם לא מעט מקרים בהם אזרחים תמימים אשר אין להם רקע פיננסי או כוונת זדון עוברים עברות מסוג זה, ולצערנו נאלצים להתמודד מול מערכת אכיפה נוקשת אשר מעוניינת להטיל עונשי מאסר בפועל או על תנאי, כמו גם קנסות גבוהים.

נחשד בעברות צווארון לבן? צוות המומחים של חברת אורדן כאן לשירותך

אם אתה חושש כי אתה עברת על חוקי המיסים וכי ביצעת עברות מס, אין כל עוררין כל הצעד החשוב והקריטי ביותר הוא התקשרות עם משרד מוביל בתחומו אשר יספק לך הגנה משפטית וכלכלית אשר יכולה להפחית את מידת העונש כמו גם הקנס, ובכך לסיים את התהליך בצורה הטובה ביותר ועם מינימום של נזקים. המשרד המוביל היום הוא כאמור משרד אורדן, אשר מהווה את חוד החנית בתחום ומעניק הגנה משפטית אשר מבוססת על שנים של ניסיון כמו גם בקיאות פיננסית אשר היא חיונית לצורך ייצוג הולם אל מול רשויות המס, ולעיתים גם בתי המשפט. על כן, אם אתה רוצה לקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות ולהבין את מעמדך המשפטי היכנס עוד היום לאתר של המשרד בכתובת https://www.ordanlaw.co.il להשאיר פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אלייך בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין