נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מיטות קומותיים?

איך לבחור מיטות קומותיים

ממש כפי שבשנים האחרונות הולכת וגדלה התופעה של בניית מגדלים לגובה בערים הגדולות, כך גם הולך וגדל הביקוש למיטות קומותיים, בייחוד כאשר מדובר על משפחות מרובות ילדים. מיטת קומותיים היא אפשרות טובה ומהנה במיוחד לחדר הילדים בבית שלכם – מעבר לחיסכון במקום ובמרחב הפיזי, המיטה מאפשרת חיבור ייחודי בין הילדים שישנים בה, ומעניקה לחדר השינה מראה תמים של ילדות. כיצד יש לבחור את מיטת הקומותיים המתאימה ביותר לחדר השינה של הילדים?

 

מיטת קומותיים – למה כדאי לבחור דווקא בה?

הורים רבים בוחרים לחדר הילדים שלהם דווקא מיטת קומותיים, במקום לקנות שתי מיטות נפרדות עבור הילדים. זוהי בחירה פופולרית מאוד בקרב משפחות מרובות ילדים, וניתן למנות מספר יתרונות מרכזיים למיטת הקומותיים שיוכלו להסביר את הפופולריות הרבה שלהן:

  • חיסכון במקום: היתרון הפרקטי ביותר של מיטת קומותיים בחדר השינה של הילדים הוא חיסכון במקום. במקום לרכוש מיטה נפרדת לכל ילד, שתופסת לא מעט מקום בחדר והופכת אותו לצפוף יותר ופחות נוח ונגיש – ניתן לאחד כל שתי מיטות למיטת קומותיים אחת פרקטית וחסכונית, וכך לרווח את חדר הילדים בצורה משמעותית.
  • חיסכון בכסף: העלות של מיטת קומותיים היא כמובן משתנה בין מיטה למיטה, ותלויה בפרמטרים משתנים רבים (סוג המיטה, החומרים מהם היא עשויה, הגודל שלה, העמידות שלה ועוד), אך פעמים רבות מיטת קומותיים יכולה להיות זולה יותר מרכישה של מספר מיטות נפרדות, וכך גם משתלמת יותר עבור הורים שיש להם מספר ילדים.
  • גיבוש בין הילדים: יתרון חשוב נוסף שיש למיטות קומותיים הוא האפשרות שלו לגבש ולחבר בין האחים או הילדים שישנים זה מעל זה. ילדים שחולקים מיטת קומותיים פעמים רבות מרגישים חיבור גדול יותר ביניהם, לומדים להכיר אחד את השני טוב יותר ולפתח יכולות תקשורתיות ובין אישיות כבר מגיל צעיר.

 

כיצד בוחרים את מיטת הקומותיים הטובה ביותר?

מיטת הקומותיים הטובה ביותר צריכה לכלול מספר פרמטרים, שעליהם לא כדאי להתפשר:

  • על המיטה להיות עשויה מחומרים איכותיים ועמידים, שיוכלו להחזיק לאורך שנים בבטחה.
  • על המיטה להתאים בצורה טובה לגודל החדר שבו היא מיועדת להיות, הן מבחינת האורך והרוחב שלה והן מבחינת הגובה שלה.
  • על המיטה להתאים לעיצוב של חדר הילדים, על מנת להשתלב באופן הטוב ביותר בחדר ולהעניק לילדים תחושה ביתית וחמימה.

 

אם אתם זקוקים לייעוץ כיצד לבחור את מיטת הקומותיים הטובה ביותר, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://uliwood.co.il, שם תוכלו ליצור קשר עם יועצים מקצועיים שמומחים בעיצוב של חדרי ילדים ושל בתים בכלל. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מיטות קומותיים, מכל הסוגים, הצבעים והסגנונות, מהם תוכלו לבחור (לבדכם או בסיוע של היועצים המקצועיים) את מיטת הקומותיים הטובה והיפה ביותר עבור חדר הילדים בבית שלכם!

מיטת קומותיים לילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים