נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ריהוט מפלסטיק או עץ? כך תדעו לבחור

כיסאות עץ

כשבוחרים ריהוט לבית, לגינה, למשרד או למרפסת, תמיד תעלה השאלה, מהו החומר העדיף לריהוט? האם עדיף לרכוש ריהוט מפלסטיק או מעץ? התשובה לכך היא: תלוי. ובגלל שאנחנו יודעים שלא תסתפקו בתשובה רופפת כזו, ריכזנו כאן עבורכם את הנקודות המובילות לבחירת חומר הריהוט. כי גם ריהוט מפלסטיק וגם ריהוט מעץ הם רהיטים מצוינים וטובים.

 

היכן הריהוט ימוקם?

כולנו מבינים שבבחירת חומר הריהוט הנרכש, חשוב להתייחס למיקום הריהוט בעתיד. כסא בר עץ יהיה מתאים למקם במטבח על יד האי הקיים. כדי לרהט את הגינה תצטרכו כיסאות מחומר עמיד לגשם ונזקי שמש ולכן כיסאות פלסטיק  או מתכת יתאימו לכך. אדם המעוניין לרכוש כסאות בר עץ לחצר שלו, יצטרך לוודא שמדובר בעץ עמיד מספיק לנזקי מזג אוויר. ההמלצה לריהוט גן תעדיף מתכת, פלסטיק או עץ טבעי עמיד.

 

מי צפוי להשתמש עם הריהוט?

ריהוט מפלסטיק הוא קל יותר לניקוי לעומת ריהוט מעץ שניתן גם הוא לניקוי בקלות אך פחות ניתן לנקות אותו עם חומרי ניקוי אגרסיביים. בבחירת הריהוט חשוב לבדוק מי צפוי להשתמש בריהוט. אם אתם בעלי משפחה ברוכת ילדים קטנים והפרקטיות בניקיון חשובה לכם, ייתכן ויתאים לכם לרכוש ריהוט מפלסטיק מעוצב ועדכני במקום ריהוט מעץ.

למרות זאת, חשוב לבדוק את איכות החומר. במרבית הפעמים כסאות מפלסטיק יהיו פחות חזקות ולכן יהיה עדיף במקרה כזה לבחור ריהוט מעץ. כל ריהוט תלוי לגופו.

 

מה תפקיד הריהוט בעיצוב?

בעיצוב חלל החדר נלקחת בחשבון בחירת הריהוט. כשאתם בוחרים ריהוט אתם חייבים להתייחס לנראות חלל החדר שאתם רוצים לרהט. ריהוט מעץ מוסיף נופך יוקרתי משלו בעוד ריהוט מפלסטיק עלול לשדר מסר סותר. כדי שלא תבינו לא נכון, חשוב לדעת כי קיים מגוון גדול של ריהוט מפלסטיק והוא יוקרתי ומעוצב. בסופו של דבר, חשוב לבחור את הריהוט הנכון לעיצוב החדר.

 

מה איכותי יותר ממה?

כשאתם מתלבטים אם לרכוש ריהוט מעץ או מפלסטיק, זכרו כי לרוב, ריהוט מעץ יהיה איכותי יותר מריהוט פלסטיק ולכן כדאי שתבדקו גם את עניין האיכות. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם נאלצים לרכוש ריהוט חדש לאחר תקופה בשל שבירת של חלקי ריהוט.

קחו בחשבון כי כאשר ריהוט מפלסטיק נשבר, אין לו תקנה. ולעומת זאת, ריהוט מעץ תמיד ניתן לתיקון על ידי נגר מקצועי. ריהוט מעץ הוא בעל תוחלת חיים רבה יותר.

 

סיכום – ריהוט מפלסטיק או מעץ?

ראינו כי ישנם פרמטרים אליהם יש להתייחס בבחירת חומר הריהוט. באופן כללי ניתן לקבוע כי ריהוט פלסטיק מתאים יותר לריהוט גינה, מרפסת, גן ילדים ואפילו מסעדות. לעומת זאת, ריהוט מעץ יהיה עדיף לריהוט חללים סגורים המשדרים יוקרה, חמימות וביתיות. בכתבה סיכמנו את הנקודות אליהם צריך להתייחס ולכם נשארה ההכרעה בבחירה. בהצלחה!

בית קפה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים
איך לבחור מיטות קומותיים
איך לבחור מיטות קומותיים?

ממש כפי שבשנים האחרונות הולכת וגדלה התופעה של בניית מגדלים לגובה בערים הגדולות, כך גם הולך וגדל הביקוש למיטות