נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשדרג את חיי הזוגיות שלכם?

התאהב

זוגיות נושא קסום, מגניב משמעותי ומורכב. אולי אחד הנושאים הכי מעניינים בחיים שלנו. בין אם אתם ביחד הרבה שנים או רק תקופה קצרה, אתם בוודאי חושבים על הזוגיות שלכם לא מעט.

הזוגיות היא מקור להנאה, מיניות, חברות, התפתחות אישית ולא פחות חשוב – תשוקה.

חשוב מאד שנשמור על הזוגיות מלאת תשוקה. אם אתם מרגישים שיש לכם רצון לשדרג את חיי הזוגיות שלכם עשו זאת והתחילו עוד היום! שיפור חיי הזוגיות יכול להיות מאד משמעותי וממש לשנות את החיים לטובה. וכן, זה אפשרי!

 

אז איך משדרגים את חיי הזוגיות בחמישה צעדים פשוטים!

1. תזכרו למה התאהבתם – קחו כמה דקות להסתכל מחדש על בן או בת הזוג שלכם ומיצאו משהו שאתם ממש אוהבים בהם. היזכרו למה התאהבתם בהם מלכתחילה והגידו להם בקול רם. ביחרו במשהו פשוט אבל שבאמת מדליק אתכם.

אתם יכולים לבחור במשהו חיצוני, או במשהו פנימי. אמרו לעצמכם ולבן הזוג – התאהבתי בך בגלל…. השכל המדליק שלך, הגוף המהמם, השיער המקסים או כל דבר אחר. מיד תראו איך המחמאה הפשוטה מייצרת קרבה ויכולה לעורר מחדש את התשוקה החשובה שלפעמים הספקנו לשכוח ממנה.

2. הדליקו מחדש את התשוקה בהנאה ומשחק – לפעמים עם כל העומס בחיים אנחנו שוכחים שחשוב מאד להדליק אחד את השני. תזכרו כמה כיף זה לחיות חיים בתשוקה. מיניות יכולה להיות משחררת, מצחיקה וממש כיפית. אל תחששו לדבר עם בן או בת הזוג על הנושא והקפידו שלא תשארו רק בדיבורים – אלא גם במעשים!

אבל איך עושים את זה? תוכלו לקבוע דייט מיוחד, להתארגן אליו, להתלבש יפה, לקנות הלבשה תחתונה מדליקה או איזה אביזר מדליק שיכול ממש לשדרג את הסקס.

תכנסו לחנות סקס וביחרו משהו מדליק. עצם הרעיון כבר בעצמו יעורר מחדש את התשוקה אצל בן או בת הזוג. אפשר גם להציע לשוטט יחד בחנות ולבחור ביחד משהו שיעיף את התשוקה שלכם קדימה!

3. עוד אופציה – תתחילו לשחק. הכניסו משחקים אל תוך החיים שלכם! שחקו משחקי קופסא או קלפים, הצחיקו ושעשועו אחד את השני ומשם התפתחו גם לעולם המשחקים במיטה!

משחקיות במיטה תקליל את היחסים ותפתח מחדש את התשוקה!

4. הומור – הכניסו הומור אל החיים שלכם. אין כמו הומור כדי לייצר קרבה, להזכיר למה התאהבנו וכן גם לעורר את התשוקה. כשאנחנו צוחקים אנחנו נרגעים משתחררים ויש לנו יותר פנאי רגשי להתאהב, להתרגש ולהתמלא בתשוקה מרגשת.

5. טלפונים בצד! – השאירו את המסכים בצד לשעה קלה. התרכזו אחד בשניה ומיד תראו איך זה גורם לכם לראות אחד את השני ומצית את התשוקה מחדש!

6. תקנו מתנה – מתנה קטנה, לא משהו מאד גדול או יקר יכולה ממש לשנות היום של בן או בת הזוג. חישבו על משהו שהם אוהבים שישמח אותם. תוכלו לתת להם את המתנה לפני שהם יוצאים לעבודה בבוקר וכך הם יחשבו עליכם כל היום. תוכלו להחביא להם את המתנה באוטו או במקרר או בכל מקום אחר עם פתק חמוד. ההתרגשות והתחושה שחשבתם עליהם וראיתם אותם תגרום לתחושת קרבה ובעקבותיה גם תתעורר התשוקה.

אז קדימה למה אתם מחכים? שדרגו ופלפלו את הזוגיות שלכם! ביחרו באחת האופציות או שתעשו שילוב בין כמה מהן. ומה שלא בחרתם עשו זאת באהבה ובחיוך. הכניסו שינויים חיובים, שובבים ומלאי אהבה לזוגיות שלכם ומיד תרגישו את השינוי, השדרוג והעמקת הקשר. אל תוותרו על התשוקה בחיים! היא באמת קסם אמיתי!

חיי נישואין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות
ממה מורכבת זוגיות טובה

כל אחד יודע שזוגיות טובה יכולה להתקיים במצבים שבהם בני הזוג מכירים במרכיבים החשובים שמחזיקים אותם יחד. מדריך זה