נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לתת לאיש מקצוע לבחור את דרך הפעולה עם טיפול שורש?

שיניים

רפואת השיניים, על אף שלרוב היא לא עוסקת בסוגיות רפואיות קשות שנוגעות לחיים או מוות, היא מושא לחרדה גדולה עבור רבים. אנשים רבים חשים כי התמודדות עם הטיפולים קשה עבורם – הפולשנות, הכאב, ההרדמה, תופעות הלוואי וכיוצא בזה. הטיפול שנעשתה סביבו הילה דרמטית הוא טיפול שורש כמובן – ריבם פוחדים ממנו ופוחדים להתייעץ עם רופאים לגביו, אבל בכך הם מביאים את עצמם לביצוע טעויות חמורות.

 

מקרים חריגים ומסוכנים לקיים טיפול שורש – יש מקרים כאלה?

על אף שרבים נוטים לחשוב שטיפול שורש ל א מתאים למי שנמצא במצב רפואי רגיש, כמו נשים בהיריון למשל, המציאות איננה כך. אם רופא השיניים מעיד כי המצב מספיק יציב ותקין כדי לבצע טיפול, ניתן לעשות אותו, ומדובר במצבים מאוד חריגים שבהם אסור לבצע טיפול – לכן אתם יכולים לסמוך על הרופא שלכם כשהוא אומר שאתם רשאים לעבור טיפול שורש. אנו מציעים להתייעץ עם רוט קאנלס – מרפאת שיניים מקצועית.

 

טיפול שורש בלייזר – האם כדאי להסכים לכך?

כיום יש טכנולוגיה חדשנית ומצוינת לביצוע טיפולי שורש והיא באמצעות לייזר כמובן. לייזר הוא כלי טכנולוגי עוצמתי שמקל על עולם הרפואה, וניתן לראות זאת גם ברפואת העיניים. אם אתם לא אוהבים שהרופא קודח בפיכם וחודר אליו, הפתרון הוא קרן לייזר שמבצעת חיתוך וניקוי השן ללא מגע ישיר וללא פלישה – נשמע כמו קסם לא? וזה אכן כך – מדובר בטכניקה פחות כואבת ויותר יעילה.

 

טיפול שורש בשיטה מסורתית

אם הרופא שהגעתם אליו מציע לכם טיפול שור שבשיטה הרגילה – כלומר עם מכשירי קידוח רגילים, אנו מציעים לכם להסכים. כיוון שהשימוש בלייזר עוד לא הפך לבסיסי בכל המרפאות, גם רופאים מקצועיים ביותר עדיין משתמשים בכלים המסורתיים, וזה לא מעיד על המקצועיות שלהם. אם חשוב לכם במיוחד למצוא טיפול בלייזר אז פשוט חפשו אחר רופא אחר, ואנו בטוחים שתמצאו.

 

לסמוך על איש המקצוע ולא על שמועות

אנשים נוטים להקשיב יותר לשמועות, כתבות לא אמינות שנמצאות במרחבי הרשת, אושיות ברשתות החברתיות וכיוצא בזה, מאשר לאנשי מקצוע. אם איש מקצוע אמר לכם משהו מסוים, כמו שאתם צריכים טיפול שורש וזה לא סובל דיחוי, הקשיבו לו ואל תזלזל בכך כי זה הבריאות שלכם. יותר קל להיות מוזנים משמועות, משום שהן בדרך כלל יותר מתירניות, אך אל תתפתו לכך.

 

סיכום

רפואת השיניים היא עולם מרתק וגדול שנועד לשמור על הבריאות שלכם. אנו מציעים לכם לבחור ברופא שיניים ששמעתם עליו המלצות רבות, ולסמוך על דעתו, ובמקרים חריגים להתייעץ גם עם רופאים אחרים. נסו לתת לרופא לנווט עבורכם את הדרך, אבל גם התעקשו על מה שחשוב לכם אם יש לכם דעה הגיונית כדי להסתמך עליה.

טיפול שורש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,