נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מוצאים עורך דין הוצאה לפועל וחדלות פירעון

עורך דין

עורך דין הוצאה לפועל וחדלות פירעון הוא האדם אליו פונים כאשר נקלעים לחובות כספיים ומעוניינים לסלול את הדרך לחיים חדשים. המאמר יסביר כיצד עורך דין מסייע ואיך מוצאים עורך דין המתמחה בתחום זה.

 

פשיטת רגל או חדלות פירעון

חדלות פירעון היא למעשה פשיטת רגל המכונה כיום בשם שיקום כלכלי. מדובר על חובות שהצטברו במקורות שונים כמו מינוס בחשבון הבנק, אי פירעון חודשי של המשכנתא, אי תשלום מזונות, חובות לנושים, לקיחת אשראי גבוה לעסקים שאינם עומדים בתשלומים וכיוצא בזה.

אדם המצוי בחדלות פירעון רק הולך ומסתבך ככל שהחובות גדלים בשל ריביות ופיגורים וכתוצאה מכך מושפע מצבו הפיננסי, הרגשי והנפשי. כלומר, החובות עולים מעבר לתזרים המזומנים ולכן מכריזים על החייב כפושט רגל.

 

איך אפשר לצאת מזה?

הדרך הפשוטה והנכונה ביותר היא לפרוס את החובות בהסדר תשלומים ובמקביל לנהל חיים רגילים. כלומר, בהתאם ליכולת הכלכלית, למנוע עיקולים של ההוצאה לפועל והתפחה של החובות ולהסדיר את החובות בצורה מסודרת. משרד עורכי דין לחדלות פירעון והוצאה לפועל כדוגמת לויטה מזור קנפו ושות' יכולים לסייע במהירות ולבנות תכנית אופרטיבית כדי להחזיר את החובות או לפחות את חלקם וכך להשפיע על שיקומו הכלכלי של החייב.

 

אלו הליכים נוקטים עבור חדלות פירעון או פשיטת רגל?

בית המשפט או הלשכה להוצאה לפועל הם הגופים הדורשים את החזר החובות ויכולים לנקוט בסנקציות כגון חסימת חשבון הבנק, הקפאת רכוש או משכורת, הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ, הקפאת רישיון הנהיגה ועוד. ההתנהלות מולם לא נעשית באופן עצמאי מאחר והציבור אינו בקיא בחוקים ובהליכים שיש לנקוט כדי למזער נזקים.

עורך דין הוצאה לפועל או חדלות פירעון הוא זה המנהל את המשא והמתן עם גופים אלו. הוא מתאים את הסדרת החובות לאופי השתכרותו של החייב ולהוצאותיו היום יומיות כמו מזון ותשלומים הכרחיים ויכול להגיש בקשה לחדלות פירעון לאישור הגופים. האדם הממונה על התיק בהוצאה לפועל עושה הערכה פיננסית של החייב ועורך הדין ממליץ על פריסה נוחה שתאפשר לחייב לקיים חיים נורמטיביים.

 

מתי מגיעים להליך משפטי?

על פי החוק כאשר אדם חייב בין 50-150 אלף ₪ מגישים את הבקשה לחדלות פירעון ללא הליך משפטי וכך ניתן למחוק חובות נוספים המצטברים עקב ריביות ופיגורים. במידה ולא מסדירים את החובות או נקלעים לסיטואציה משפטית, העניינים רק יכולים להסתבך והחובות עלולים לגדול. ההמלצה שלנו היא לפנות כמה שיותר מוקדם לעורך דין חדלות פירעון הוצאה לפועל ולמנוע הליך משפטי.

 

איך מוצאים עורך דין הוצאה לפועל חדלות פירעון?

ניתן למצוא המלצות וחוות דעת של אנשים שהתנסו בתהליך של חדלות פירעון הוצאה לפועל באתרים של עורכי דין מהתחום. החשוב הוא לפנות למשרד איכותי, מיומן ומנוסה ולקבל את כל הסיוע הדרוש.

חוב פיננסי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין