נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך קונים מטבעות דיגיטליים וכמה הם יהיו שווים בעתיד

מטבעה

כותרת כתבה זו היא ללא ספק שאלת השאלות של הדור הנוכחי. מאז שנת 2017, בה חלה עלייה משמעותית בכל ערכי המטבעות הקיימים, כולל ביטקוין ואתריום יותר ויותר אנשים מחפשים את הונם דרך מסחר במטבעות הווירטואליים. כתבה זו תסביר לכם אתן אופן הקנייה של מטבעות וירטואליים ותנסה לתת השערה לגבי ערכם בעתיד.

 

מה זה מטבעות וירטואליים

מטבעות וירטואליים התחילו בעשור הראשון של שנות ה- 2000 ע"י סאטושי נקמוטו. בהתחלה מטבע ביטקוין היה מטבע שנכרה באופן ווירטואלי על ידי חישוב של נוסחת אלגוריתם. כיום אפשר לכרות מטבעות בבית באמצעות מחשבים בעלי מעבדים חזקים. מאז השקת מטבע ביטקוין, נוצרה רשת בלוקצ'יין שמאפשרת מסחר והעברת מטבעות בין משתמשים, כאשר הכל נעשה באנונימיות ומעביר את השליטה בכספי הפרט חזרה לאזרחים. קריפטו הוא עולם מטבעות באופן כללי, והוא מאוד מורכב להבנה.

 

איך קונים מטבעות ווירטואליים

כיום ניתן לרכוש מטבעו ווירטואליים דרך אתרי מסחר במטבעות אלו. יש לציין, שתהליך הרכישה הוא מאוד מאובטח ומאוד חושפני כלפי הקונה. במעמד הרכישה המקוון תצטרכו לאמת את זהותכם, כולל מדינת המגורים, כתובת, העלאת אמצעי זיהוי בינלאומי ותמונה מעודכנת שלכם שהמחשב מצלם במעמד אימות המשתמש. הפעולה אמנם פשוטה, אך היא מצריכה סבלנות והבנה.

 

מערכת בלוקצ'יין

מערכת אוטונומית שלמעשה מתווכת ומקדמת עסקאות של העברת מטבעות וירטואליים בין משתמשים. נכון להיום, המסחר והשימוש בביטקוין עדיין לא חוקי או ברור באופן מוחלט, אך אין ספק שנמצאים ביננו שהיו נחשבים בארץ למיליונרים אם הייתה להם את הפלטפורמה להשתמש בנכסים שלהם. כיום, מערכת בלוקצ'יין מאפשרת לחברות האשראי לפתוח משתמש משלהן שבארנק שלו. כאשר משתמש מבצע עם כרטיס זה רכישה, העסקה מועברת מיד לבלוקצ'יין. במידה והצרכן מחובר לחשבון קריפטו משלו, הוא למעשה מעביר מהארנק שלו לארנק העסק את המטבעות הווירטואליים בשווי העסקה.

 

הפוטנציאל כיום

מט"ח נקרא כיום פיאט בשפת הקריפטו בגלל "חוסר היעילות שלו". זה אקט שיווקי מצד שווקי הקריפטו בניסיון להמיר צרכנים למרחב הווירטואלי. אם נשים את תעמולה זו בצד, היתרון בביטקוין הוא יצירת מערך מסחר עולמי ושווה לכל תושבי כדור הארץ. אך מעבר זה לוקח זמן. ערכם העתידי של מטבעות אינו ידוע אך הוא בטח ובטח יכול לעלות. המודעות למטבעות ווירטואליים עולה, ועם כל מדינה שמאפשרת לתושביה להשתמש במטבעות אלו, ערכם עולה.

 

סיכום קצר

עולם הקריפטו מכיל בו הזדמנויות לרווח ענקי אך גם להפסד. ערך המטבעות הוא עולם לא יהיה קבוע, מה שאומר שבטווח הארוך – גם ערכיהם של מוצרים שאנו רוכשים ביום יום יכולים לשנות את ערכם בהתאם לערכו של המטבע. צעד אחר צעד, מדינת ישראל מתקדמת אל עבר עתיד כלכלי בטוח ומאוזן יותר, בחסות שוק הקריפטו.

כסף

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים