נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דירוג אשראי – מתי זה באמת חשוב?

חשיבות דירוג האשראי

דירוג אשראי הוא מדד מספרי המשקף את היכולת שלכם לעמוד בהתחייבויות כספיות שונות. הוא נע בין 300 ל-850, כאשר 850 הוא הדירוג הכי גבוה ו-300 הוא הדירוג הכי נמוך. המאמר יפרט מתי דירוג האשראי באמת חשוב.

 

מתי דירוג האשראי באמת חשוב?

לדירוג אשראי טוב יש חשיבות רבה מכיוון שהוא יכול להשפיע על היכולת שלכם להשיג אשראי, על הריבית שמשלמים על האשראי , על היכולת להשיג משרה נשחקת ועל היכולת להשיג משכנתא. אם דירוג האשראי שלכם נמוך ואתם מעוניינים לשפר אותו ראו מידע באתר של קרדיט קלין.

 

קבלת הלוואה או כרטיס אשראי

על מנת לקבל הלוואה או כרטיס אשראי, הבנק או חברת האשראי יסתכלו על דירוג האשראי שלכם כדי להעריך את הסיכון לאי תשלום. אם דירוג האשראי שלכם טוב, תהיו זכאים לקבלת הלוואה או כרטיס אשראי בתנאים טובים יותר, כגון ריבית נמוכה יותר.

 

רכישת רכב או בית

כדי לרכוש רכב או בית יש להוכיח שאתם מסוגלים לעמוד בתשלומים החודשיים. במידה ויש לכם דירוג אשראי טוב, תהיו זכאים לקבלת משכנתא בתנאים טובים וריבית נמוכה. גם הלוואה לרכישת רכב היא ארוכת טווח מבחינת התשלומים ולכן יש להוכיח שדירוג האשראי שלכם עומד בקריטריונים לקבלת ההלוואה.

 

להתקבל למשרה נחשקת

דירוג אשראי טוב ישפיע גם על היכולת שלכם לקבל עבודה, במיוחד אם מדובר על משרה נחשקת. הסיבה לכך היא שחלק מהמעסיקים בודקים את דירוג האשראי של המועמדים לפני שהם מקבלים אותם לעבודה.

 

כיצד תשמרו על דירוג אשראי טוב?

ראשית, שלמו את החשבונות והתשלומים שלכם בזמן. זהו הדבר הכי חשוב שיש לעשות כדי לשמור על דירוג אשראי טוב. אם אתם מתעכבים בתשלום זה עלול להוריד את דירוג האשראי שלכם בצורה משמעותית. בנוסף, הימנעו מחובות גדולים. כלומר, אם לקחתם הלוואה הקפידו לשלם את ההחזרים בזמן המתאים. אם אינכם עומדים בתשלומי ההלוואה, ייתכן שתצטרכו להגיש בקשה לעיכוב תשלום. כמו כן, החזיקו את האשראי שלכם פתוח. כלומר, שמרו על ההיסטוריה שלכם פעילה וכך תימנעו מדירוג אשראי נמוך.

 

כיצד להפוך דירוג אשראי נמוך לדירוג טוב?

הדבר הטוב ביותר הוא לשלם את כל החשבונות וההלוואות בזמן ובאופן מלא, להימנע מחובות ולהסיר פרטים שליליים מההיסטוריה הפיננסית שלכם כדוגמת פשיטת רגל, איחור בתשלומים ועוד. את כל הפעולות הללו ניתן לעשות בסיוע מקצועי שיהפוך את דירוג האשראי שלכם לדירוג טוב.

 

סיוע מקצועי להעלאת דירוג האשראי

במידה ואתם מעניקים הרשאה לחברה חיצונית שתסייע לכם לקבל דירוג אשראי טוב, בקשו דו"ח נתונים בנוסף להדרכה מקצועית. הדו"ח קשור לכל נתוני האשראי שלכם ונחוץ לשיפור דירוג האשראי. לסיכום, דירוג אשראי אופטימלי יסייע לכם בקבלת הלוואות מהבנק, בהגדלת האשראי, קבלת תנאים טובים במשכנתא ובקבלת עבודה.

דירוג אשראי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים