נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה אפשר להשקיע כסף

השקעה מניבה

בוודאי שמעתם בעבר לפחות פעם או פעמיים את המשפט שאומר שכסף ששוכב בבנק ולא צובר עוד כסף הוא כסף מבוזבז, וזה לא סתם. כסף שצברתם וחסכתם במהלך החיים חבל לא לעשות בו שימוש שיניב לכם כסף נוסף. איך עושים את זה? פשוט מאוד – משקיעים. אז איפה אפשר להשקיע כסף בצורה שתניב לכם כסף נוסף? בואו ונבדוק ביחד במאמר הקרוב.

 

השקעות – עולם שלם שכדאי לכם להכיר

אז אם חסכתם סכומי כסף מסויימים, הדבר הנכון לעשות יהיה להשקיע אותו, ולא רק לתת לו לנוח בבנק ולצבור אבק. השקעת הכסף שלכם יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון מקומות שעליהם נפרט במאמר הקרוב. סכומי הכסף אותם רוצים להשקיע יכולים להשפיע כמובן על סוג ההשקעה שבה תבחרו, וכמובן שהעניין הזה הוא אינדיווידואלי – השקעה של מישהו אחד לא בהכרח תתאים להשקעה של מישהו אחר.

 

אז איפה אפשר להשקיע כסף?

מבין ההשקעות הפופולריות והמומלצות נמצאות ההשקעות הבאות: *נדל"ן בארץ ונדל"ן בחו"ל
*קרקעות *קרנות השתלמות וקופות גמל *מסחר עצמאי בבורסה *הלוואות חברתיות *רכישת עסקים. כמובן שבתחילת ההשקעה שלכם מומלץ להתייעץ עם הבנקאי שלכם או עם יועץ השקעות שיוכל להמליץ לכם איפה הכי כדאי להשקיע כסף. בנוסף, יראה לכם יועץ ההשקעות את אפיקי ההתקדמות של ההשקעה, כך שתוכלו פחות או יותר להבין לאן העניין הזה עתיד להתקדם.

 

השקעות בנדל"ן

השקעות בנדל"ן הן מההשקעות היותר נפוצות בארץ בפרט ובעולם בכלל. להשקיע כסף בנדל"ן מאפשר בעצם להחזיק בנכס שיעלה לכם סכום מסויים ועם השכרתו לדיירים שיחיו בו יכניס לכם סכומים גבוהים יותר. בנוסף, ברגע שתרצו למכור את הנכס – שוויו יהיה גבוה יותר בהרבה משווי הקנייה שלכם – והופ, הנה הכסף שלכם הגדיל את עצמו מהשקעה בנדל"ן. לחצו כאן כדי לדעת עוד על איך לבצע השקעה בנדל"ן – מידע נוסף.

 

להשקיע כסף בסטרט אפים – לא חלום מופרך

סטרט אפים גם הם אפיק נוסף שבו אפשר להשקיע כסף ולהרוויח בצורה יפה. אם אתם בעלי הון ולא מפחדים מסיכונים, תוכלו להשקיע בסטרט אפים עוד בתחילת דרכם ולהרוויח מנתחים רחבים יותר של הכנסות, אולם אם אתם מחפשים להשקיע סכומי כסף צנועים יותר – תוכלו להשקיע כסף בסטרט אפים בשלבים קצת יותר מתקדמים ולקראת הנפקה.

 

אגרות חוב – להשקיע כסף בלי הרבה סיכונים

להשקיע כסף ברכישת אגרות חוב נחשב להשקעה צנועה יחסית ועם מעט סיכונים, ולכן היא מתאימה להרבה יותר אנשים. רכישת אגרות חוב משמעותה לתת הלוואה לחברה ספציפית או למדינה, בהנחה שאלו יחזירו את הכסף עם ריבית.

 

מניות – פחות מסובך ממה שנדמה לכם

כדי להשקיע כסף יש לכם אפשרות לבחור חברה מסויימת ולהשקיע במניות שלה. העניין עם השקעה במניות הוא שיש צורך לדעת מתי "לצאת" מהן, היות והחוקים כאן לרווח והפסד הם ברורים – ככל שמצב החברה משתפר כך נניב יותר רווחים, ואילו אם מצב החברה מתדרדר – אנחנו מתחילים להפסיד כספים.

לוח מניות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים