נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה כדאי לרכוש דירה להשקעה

בשנת 2020 רבים האנשים שמעוניינים לרכוש דירה להשקעה, וההיצע בהתאם הוא ממש לא קטן. לעומת זאת, בגלל שהביקוש גדול כל כך, דירות רבות עומדות היום על שווי ערך גבוה שלא מאפשר לכל מי שמעוניין לרכוש דירה להשקעה להצליח ולעשות זאת.גם מי שכן מסוגל לעמוד במחירים הגבוהים, צריך לקחת בחשבון המון קריטריונים משתנים לפני שהוא שולף את פנקס הצ'קים ומתחיל לרשום. במאמר הקרוב נבדוק איפה כדאי לרכוש דירה להשקעה, ואילו גורמים צריך לקחת בחשבון לפני שעושים את הצעד הגדול הזה.

 

למה דווקא דירה להשקעה?

מי שמעוניין להשקיע את הכסף שלו, יודע שקיימות עבורו יותר מאפשרות אחת. דירה להשקעה היא רק אחת מהאפשרויות, כשלצידה עומדות אופציות נוספות כמו השקעה בבורסה, השקעה בשוק ההון, השקעה באגרות חוב ובמטבח חוץ ועוד.

דירה להשקעה הוכחה לאורך השנים בתור השקעה משתלמת וטובה עבור המשקיע, זאת בהנחה כמובן שנעשו בדיקות מקיפות, התייעצויות עם בעלי מקצוע ועוד צעדים שאסור לוותר עליהם לפני שקונים דירה להשקעה.

 

איפה כדאי לרכוש דירה להשקעה?

בשנת 2020 עולם הנדל"ן מציע דירה להשקעה לא רק בארץ אלא גם בחוץ לארץ. אנשים רבים בוחרים להשקיע בנדל"ן זול יחסית שמציעות מדינות כמו גרמניה, בלגיה ועוד ולהנות מתשואות גבוהות שמצדיקות את ההשקעה. מצד שני לעניין הזה יש חסרון בולט וברור – חסרון המרחק. חסרון זה יכול בהחלט לגבור על היתרונות שבהשקעה בחו"ל, ולכן לא בטוח שדירה להשקעה בחוץ לארץ היא הרעיון הטוב ביותר עבורכם.

לעומת זאת, דירה להשקעה בארץ באיזורים מתפתחים או באיזורים מרכזיים בארץ יכולה גם היא להניב תשואות יפות וגבוהות, אז כששואלים איפה כדאי לרכוש דירה להשקעה, צריך לקחת בחשבוןאת גורם האיזור שבו נמצאת הדירה.

 

יש לכם קצת דוגמאות בשבילי?

בוודאי. נכון לשנת 2020 קיימים מספר איזורים בישראל שהנדל"ן בהם מניב תשואות לא פחות מנהדרות, ושווב לבדוק אותם לפני שתבחרו דירה להשקעה בכל מקום אחר. בכל הנתונים שנפרוש כאן לפניכם מדובר על דירות של 3 חדרים, אז בואו נראה את הערים השונות עם המחירים השונים. נתחיל כמובן מעיר האורות – תל אביב, בה ממוצע המחיר לדירה עומד על 2,425,000 ש"ח, שכר הדירה הממוצע בה עומד על 6,100 ש"ח וכך יוצא שממוצע התשואה עומד על 3.02%.מכאן שדירה להשקעה בתל אביב היא אופציה מומלצת ביותר.

דעו כי בימים אלה אנו עדים לשותפויות שמתבצעות בעת רכישת דירה ומצד שני גם ללא מעט אנשים המעוניינים לבצע פירוק שיתוף במקרקעין. על כן, אם אתם רוכשים דירה להשקעה אם שותף חשוב לחשוב פעמיים ולוודא כי השותפות אכן מתאימה במלואה לשני הצדדים.

גם דירה להשקעה ברחובות היא אפשרות לא רעה בכלל, שם מחיר דירת 3 חדרים עומדת על מחיר ממוצע של 1,600,000 ש"ח, מחיר השכירות הממוצע עומד על 3,600 ש"ח והתשובה הממוצעת על 2.79%. גם דירות בהרצליה, באר יעקב, באר שבע, קרית אונו, גני תקווה וראש העין עומדות היום מבין האפשרויות הרווחיות ביותר לדירה להשקעה, אז לכם רק נשאר לבחור ולהשקיע. בהצלחה!

בית להשקעה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים