נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלכוהול ותפקוד מיני : ביחד או לחוד?

רפואה סינית ראשית

אלכוהול הוא תבלין מצויין למפגשים חברתיים מכל הסוגים. כוס שמפנייה אחת בדייט תעזור לנו להרגיש יותר משוחררים ותוציא מאיתנו את הלחץ.אך חשוב שתדעו שיחד עם כל התכונות החיוביות שיש לאלכוהול הוא עלול גם להשפיע לרעה בחדר המיטות.

 

השפעות האלכוהול על התפקוד המיני

גברים רבים מספרים שהם מרגישים שהם זקוקים לכוס בירה או לצייסר מכל סוג כדי שיוכלו להרשים ולהיות משוחררים יותר מול בחורה. אך לאחר שתחושת האופוריה מהמשקה המשכר יורדת כך גם איבר המין מתקשה להזדקף.

 

אימפוטנציה

אימפוטנציה היא תופעה שקיימת אצל גברים רבים, מחקרים מוכיחים שלאלכוהול וסמים ישנה השפעה רבה על היכולת לביצועים טובים בחדר המיטות. גברים רבים מתקשים לתפקד במיטה לאחר לילה רווי אלכוהול ואינם מבינים מדוע. כדי להבין את השפעת האלכוהול על הזקפה יש להבין כיצד נוצרת זקפה. הזקפה נוצרת כאשר מערכת העצבים שולחים אותות אל כלי הדם בפין ומגבירים את זרימת הדם לאיבר וכך האיבר מזדקף. שימוש מוגבר באלכוהול לאורך זמן גורם לפגיעה במערכת העצבים שאינם שולחים אותות לעצבים שנמצאים בפין וגורמים לו להזדקף. התמכרות לאלכוהול עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לאיבר המין הגברי.

 

איך לנצח את האימפוטנציה?

גברים רבים חווים בעיות אין אונות במהלך חייהם, ברוב המקרים זוהי לא סיבה לבעיה. אם קרה שלא עמד לכם פעם אחת עם בת זוגתכם אין סיבה להיסטריה, אך כאשר הדבר חוזר על עצמו  רצוי לבדוק. ישנם המון דרכים לפתור בעיות אין אונות וכל אחד רשאי לבחור את הדרך המתאימה לו.

 

כדורים כימיים

אחת הדרכים לטיפול בבעיות אין אונות היא כדורים כימיים, כדורים כמו סיאליס וויאגרה מוכרים מאוד והם נותנים פתרון לבעיות אין אונות.

יתרונות – כדורים כמו ויאגרה וסיאליס באמת נותנים פתרון לבעיות אין אונות וגברים רבים מדווחים שהדבר עזר להם לשפר את הביצועים בחדר המיטות.

חסרונות – על מנת לרכוש את הכדורים הללו תצטרכו להיפגש עם רופא או פסיכיאטר שיאבחן את הבעיה וימליץ על הכדורים הללו כפיתרון, לאחר מכן הוא ירשום לכם מרשם וכך תוכלו לרכוש את הכדורים.

הדבר מסומן כחיסרון כיוון שגברים רבים מתביישים ואינם מעוניינים לשתף בבעיות המין שלהם גורם זר.

 

פתרונות טבעיים 

ישנה קפסולת ג'ל הנקראת קמגרה והיא סומנה כפריצת דרך בתחום. מדובר בקפסולת ג'ל במגוון טעמים העשויה מצמחים, הקפסולה גורמת לזקפה לאורך זמן ובנוס מונעת שפיכה מוקדמת. הקמגרה עזרה רבות לגברים ברחבי העולם.

יתרונות – אין צורך במרשם כיוון שהקפסולה היא טבעית. ניתן להזמין את הקפסולה במשלוח עד הבית. השימוש בקפסולת הג'ל נוח מאוד כיוון שהוא מגיע במגוון טעמים שמזכירים סוכריית מציצה.

חסרונות – לקפסולה כמו כל תרופה עלולות להיות תופעות לוואי.

 

הרפואה הסינית

אנשים שאינם מעוניינים להכניס חומר מכל סוג שהוא לגופם יכולים להיעזר ברפואה האלטרנטיבית. ניתן להעזר בכוסות רוח, עיסוי שמגביר את זרימת הדם לאיבר, או דיקור. כל הדרכים כמובן צריכים להתבצע על ידי בעלי מקצוע מנוסים.

יתרונות – אנשים שאינם אוהבים להשתמש בתרופות וחומרים מכל סוג שהוא יראו ברפואה האלטרנטיבית כיתרון.

חסרונות – הרפואה האלטרנטיבית לעיתים עלולה לא להניב תוצאות.

רפואה סינית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,