נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הבן שלי בן 7 ויש לו פלטפוס – מה אני עושה?

נעלי ספורט

שמת לב שהבן שלך הולך בצורה קצת מוזרה? לא ברור לך מה כדאי לעשות בנידון והתחלת לחשוב שאולי יש לו פלטפוס? אם כך, ברור מדוע אתה מודאג ומוטרד, כי איזה הורה לא היה רוצה לתת לבן שלו את הטוב ביותר ולהבטיח שהוא לא יסבול משום כאב? תוהה מה ניתן לעשות בנידון? כל התשובות במאמר שהבאנו כאן עבורך.

אבחון המצב

ראשית, כדאי לדעת שבהחלט יכול להיות שמדובר על פלטפוס, אך למרות שיש לבעיה הזאת שם ופתרונות שונים, אין סיבה להילחץ. מחקרים רבים נערכים בתחום הזה בשנים האחרונות ואנחנו רואים שאחוז משמעותי ביותר מהילדים אכן סובלים מפלטפוס. כמו כן, לא פעם זו תופעה שתעבור עם הזמן, ומעבר לכל אלה, כמובן שיש היום פתרונות שונים ויעילים ביותר למצב. מה שכן, כמובן שאתה צודק אם תרצה תחילה לבדוק ולאבחן את התופעה אצל הבן שלך, כי לפני הכול צריך להבין האם הוא אכן סובל מפלטפוס, כלומר מרגל שטוחה ללא קשת, או שאצלו הבעיה היא שונה.

 

נעליים אורתופדיות או מדרסים?

אם חשבת לרגע שעכשיו אתה צריך להיכנס לכל העניין של רכישת נעליים אורתופדיות כל כמה חודשים, כדאי שתדע שלרוב התשובה תהיה לא. ראשית, ילדים נמצאים בגדילה ובהתפתחות תמידית, וזה אומר שרכישת נעליים אורתופדיות עבורן זו תהיה הוצאה כלכלית מאוד גדולה. שנית, בדרך כלל כאשר מדברים על פלטפוס אצל ילדים, האופציה של מדרסים בהתאמה אישית יכולה להיות הרבה יותר טובה. מדרסים שמותאמים בדיוק לכפות הרגליים של הבן שלך יוכלו לתת לו את התמיכה שהוא צריך, יעזרו לו להתמודד עם בעיית הפלטפוס וישפרו את היציבה שלו. לכן זה לא מפליא לגלות שהרבה מאוד הורים לוקחים את הילדים שלהם לביצוע התאמות אישיות למדרסים, כי אם זה עובד, אז למה לא?

 

לאן כדאי לך לפנות?

חשוב להבין שכאשר בוחנים לעומק את הנושא של מדרסים בהתאמה אישית לילדים, יש לא מעט מקומות שאליהם ניתן לפנות. לכן עולה השאלה: איפה הבן שלך יקבל את הטוב ביותר? איפה ניתן יהיה לעשות לו את בדיקת ההתאמה וגם להכין עבורו את המדרסים הכי איכותיים שיש? איפה זה ייקח קצת פחות זמן? אם אתה מחפש את הטוב ביותר ואם אתה רוצה לדעת שתקבל תמורה מלאה לכסף שאתה עומד לשלם, אין ספק שכדאי שתיכנס כבר עכשיו ללינק: https://insole-midrasim.co.il. כאן תוכל להיות בטוח שאתה במקום הנכון כי ניתן יהיה לקבל עזרה בכל ההתמודדות עם נושא הפלטפוס. הבן שלך מהר מאוד יתחיל לעשות שימוש במדרסים, ואתה תראה שהוא לא יצטער על כך. היציבה שלו תשתפר, ואין משהו משמעותי יותר מזה במהלך שנות הגדילה, כך שרצוי לטפל בעניין הזה כמה שיותר מהר.

 

טיול הפארק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,