נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דפיברילטור למשרד – המכשיר שכדאי שתכירו שמציל חיים

דפיברילטור

פעולת הדפיברילציה מאפשרת להעביר מנה טיפולית של אנרגיה חשמלית ישירות ללב וכך להשיג שורה ארוכה של מטרות. במאמר הבא נסביר באיזה מכשיר משתמשים כדי לעשות את זה, מה היתרונות שלו, ומדוע הוא חשוב בכל משרד וסביבת עבודה. הפרעות קצב בלב עלולות לסכן חיים. ברשימת ההפרעות הקיימות, מוכרות בעיקר תופעות של פרפור חדרים ושל טכיקרדיה חדרית. עם זאת, גם הפרעות אלו שמתרחשות באופן צפוי ניתנות לטיפול מיידי. בשביל לטפל בהפרעות הללו, חשוב להחזיק בהישג יד מכשיר ייעודי שיש לו המון יתרונות מבחינת קהל היעד.

המכשיר שבו משתמשים על מנת להחזיר קצב לב לפעולה סדירה מכונה דפיברילטור וחייבים לשלב אותו בכל סביבת עבודה ומשרד. בראש ובראשונה, המכשיר פועל כך שהוא נותן שוק חשמלי ללב ויש לו שתי אלקטרודות שצמודות לגוף החולה בסמיכות לאזור הרגיש של הלב. אבל חוץ מזה, המכשיר מאפשר להעביר שוק חשמלי על מנת לשתק רגעית את פעולת הלב. כאשר הלב חוזר לפעולה, הוא יכול לפעום בצורה סדירה.

 

מה המשמעות של דפיברילציה?

דפיברילציה היא השם המקצועי של הפעולה שאותה מייצרים באמצעות המכשיר הייעודי. המשמעות של הפעולה, שמכונה בעברית הפעמה, היא טיפול אפקטיבי ולעיתים יחיד בסוגים שונים של הפרעות קצב מסכנות חיים. כאמור, מדובר על הפעולה שאותה מבצעים אם רוצים לטפל בהפרעות לב שכיחות ולעיתים קרובות היא מצילה חיי אדם.

עוד דרך להבין את היתרונות של דפיברילציה מבחינת קהל היעד והמטופלים היא לעקוב אחרי התהליך מבחינה אנטומית. כך למשל רואים שמדובר על פעולה שמבוססת על העברת מנה טיפולית מדויקת של אנרגיה חשמלית ללב המטופל, עם מכשיר שמאושר לשימוש על ידי ארגוני הבריאות. מעבר לכך, הפעולה מהסוג של דפיברילציה מסוגלת לבטל את הקיטוב של חלק קריטי ממסת שריר הלב ולהפסיק את הפרעת הקצב כדי להשיג מחדש קצב סינוס תקין.

 

למה צריך להחזיק מכשיר שמבצע דפיברילציה?

הצלת חיים היא מטרת העל של שילוב מכשיר שיודע לבצע דפיברילציה בכל מקום שבו נמצאים בני אדם. אבל ספציפית במשרדים ובמקומות עבודה, יש אזורים שבהם חובה על פי החוק לשלב את המכשיר הזה. מעבר לכך, יש להביא בחשבון את הנגישות הגבוהה של המכשיר ואת היתרונות שלו מבחינת ידידותיות למשתמש.

אפילו מבחינת מחיר, מדובר על השקעה משתלמת שבגינה מקזזים את חבות המס של מעסיקים, חברות וארגונים גם בסקטור הפרטי וגם בסקטור הציבורי.

במילים אחרות, הכלי שבו משתמשים כדי לבצע דפיברילציה הוא מכשיר שאותו כדאי להכיר בגלל מחיר זמין ונגישות גבוהה. אין צורך ברקע מקצועי קודם על מנת להפעיל את המכשיר, הוא מציל חיים בלחיצת כפתור גם בסביבת עבודה צפופה והוא מוכיח את עצמו עם סוגים שונים של הפרעות בקצב הלב.

מִשׂרָד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,