נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם בעלי בוגד בי

גבר ואישה מתנשקים

התחתנת לפני שנים והיית בטוחה שהאהבה תנצח הכול?

היה לך ברור שבעלך אוהב אותך ושאתם זוג שיחזיק מעמד בפני כל דילמה, קושי ואתגר?

אם כך, ברור מדוע היום את מאוכזבת וכאובה במידה ואת חושדת שבעלך בוגד בכך. מה עושים?

איך תדעי האם זו האמת או שאת סתם חושדת?

כל התשובות במאמר שלפנייך.

האם את מוכנה להתמודד עם המציאות כפי שהיא?

עוד לפני שננסה להבין איך תוכלי לגלות האם בעלך באמת בוגד בך או לא, את צריכה לבדוק עם עצמך דבר חשוב מאוד: האם את מוכנה לכך? כלומר, אם תפני אל משרד חקירות ותזמיני חקירה פרטית שמטרה לבדוק האם בעלך בוגד או לא, התשובה עלולה לא למצוא חן בעינייך. יכול להיות שאחרי שתקבלי את התשובה תרצי להתגרש, לעזוב או לעשות כל צעד דרסטי אחר, כך שברור מדוע זו דילמה לא פשוטה. מצד שני, להמשיך בחיים עם מישהו שאת לא יודעת האם הוא נאמן לך או לא זה גם קשה. לכן חשוב לתת את הדעת על כל הנושא הזה מראש ולראות איפה בדיוק את נמצאת ומה את מעדיפה.

כיצד חוקר פרטי יוכל לעזור לך?

אם תפני אל חוקר פרטי ואם תעשי את זה במהרה, בהחלט יכול להיות שתוך זמן קצר תגלי את האמת. תוכלי לדעת האם בעלך באמת מקיים פגישות עבודה עד שעות הלילה הקטנות או שהוא מבלה במלונית כזו או אחרת עם מישהי או מישהו שאת לא מכירה. החוקר הפרטי יוכל להשתמש בכל האמצעים שמעמיד לרשותו החוק וכך הוא יוכל, מהר מאוד, לחשוף בפנייך את האמת. זה לא במקרה שהרבה מאוד נשים כבר פנו אל חוקר פרטי כזה או אחר כדי להבין איפה הן עומדות ובהחלט כדאי גם לך לקחת בחשבון את האפשרות הזאת.

כך תבחרי לך משרד חקירות מוצלח

יכול להיות שעד לא מזמן כלל לא היית מודעת לכך, אך בפועל בישראל של ימינו יש לא מעט משרדי חקירות שונים. לכן ברור מדוע את תוהה במי לבחור, כי אם את כבר מזמינה שירותי חקירות פרטיים, טבעי שתרצי לפנות אל המשרד הכי טוב שיש. ההמלצה שלנו היא לבדוק האם החוקרים שעובדים במשרד שאליו את פונה מקצועיים? מנוסים? והאם את מצליחה למצוא אודותיהם לא מעט המלצות חיוביות? שווה לברר כל מה שצריך מראש כי זה יקל עלייך את הבחירה. כדאי גם לבדוק לאיזו הוצאה כלכלית את עומדת להיכנס, כי ברור שחקירה פרטית זה גם משהו שתשלמי עליו לא מעט. לרוב המחיר יהיה פר שעה ולא עבור כל החקירה כולה, פשוט כי כאשר החוקר מתחיל את החקירה הוא לא יודע כמה זמן היא תימשך. מה שבטוח זה שהמחירים בימינו סבירים ולכן לא כדאי לוותר על השירות הזה אם יש לך צורך בו.

 

 

העין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין