נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

BBQ – החברה המובילה לייצוא וייבוא גרילים בישראל

ברביקיו גריל

אם אתם מתכננים לקנות בקרוב גריל לבית, כדאי שתדעו שעליכם לבצע בחירה של גריל שמיובא על ידי חברה מוכרת ומומלצת בתחום. מדריך זה יתמקד בחברת BBQ  שמקבלת לאחרונה ביקורות חיוביות רבות ברחבי הרשת. יצאנו לבדוק על מה כולם מדברים ולמה החברה נתפסת כאחת הטובות בישראל. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שהצלחנו להשיג בנושא.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם מידע אמין בנושא, היינו צריכים להגיע אל אנשים שמכירים את החברה כדרך אגב. כלומר, לא אנשים שעובדים בה או עבדו איתה בעבר. לכן, פנינו אל גולשים באופן אנונימי וביקשנו מהם לשתף אותנו בגרילים שיש להם בבית. שימו לב – לא כתבנו מילה על BBQ כדי לבדוק האם הגולשים יציינו את שם החברה. אנחנו מתנצלים מראש על הספויילר, אך זה הזמן המתאים ביותר לשתף אתכם שכך בעצם, התאפשר לנו לגלות שזו החברה המובילה ביותר.

 

איך גילינו ש – BBQ היא החברה המובילה ביותר?

הסקר שערכנו הראה ש- 89% מהמגיבים עליו עושים שימוש בגרילים של חברת BBQ המוכרת. כך שהתברר לנו שלא מדובר בפייק ניוז ברשת. ראוי לציין כי היו גולשים ציינו שיש להם  גריל אחד של החברה והיו כאלה שאמרו שיש להם גריל אחד לבית וגריל אחד לטיולים. הנה כמה מהגרילים שגולשים ציינו שיש להם בבית:

  • גריל גז
  • גרילי פחם
  • גרילי אבן

 

למה אנשים בוחרים דווקא ב – BBQ

נציין כי בסיום הסקר, כתבנו לגולשים שאנו מבקשים להזין את כתובת המייל שלהם למקרה שיהיו לנו שאלות נוספות. מעטים מהם נענו לבקשה, אך אלו שעשו זאת, קיבלו מאתנו שאלה נוספת למייל כעבור כמה ימים. שכן, אחרי שהתברר לנו שמרבית המגיבים בוחרים ב – BBQ, היה חשוב לנו להבין מה הסיבה לכך. גילינו שהתשובה לכך הייתה בגלל האיכות. מסתבר שאנשים יודעים שמדובר בחברה איכותית ומוכרת. כך שהם לא מסתבכים ברכישה של גריל מחברה שהם אינם מכירים ומעדיפים להמשיך לקנות גרילים רק של BBQ.

 

המלצות מפה לאוזן

מתברר שהמלצות מפה לאוזן הם הדרך הנפוצה ביותר שגורמת לאנשים להכיר את החברה האיכותית. שכן, הסקר גרם לנו להבין שאנשים בחרו בחברה זו בגלל שראו חברים, מכרים או קרובי משפחה שעושים שימוש בה. זה הרי הגיוני כשחושבים על זה. אם אתם הייתם רואים את הגריל של אדם שמבין דבר או שניים בבשר איכותי, אתם הייתם יכולים להבין שמדובר בגריל איכותי בלבד. שכן, אנשים כאלו מקפידים לבצע רכישות איכותיות כדי להבטיח שהבשר שהם מכינים יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את חברת BBQ מקרוב ולהבין למה כולם מדברים עליה מסביב. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק להעיף מבט בגרילים של החברה ולראות מה זו איכות.

ברביקיו גריל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים
עיצוב המטבח
5 טיפים לעיצוב המטבח

המטבח הוא הלב של כל בית, בו נרקחים יצירות מופת קולינריות ונוצרים זיכרונות טעימים. מטבח מעוצב לא רק משפר

מִטְבָּח
איזה חיפוי כדאי לעשות במטבח?

המטבח הוא לב הבית, בו נוצרים תענוגות קולינריים, ויוצרים זיכרונות. בכל הנוגע לעיצוב מטבחים, בחירת החיפוי המתאים היא קריטית.

ניקיון יסודי
איך בוחרים מטבח חדש?

לקראת תהליך שיפוץ בבית? אין צורך לצאת מהכלים, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על בניית מטבחים חדשים