נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מבט מקרוב על מטחנות אשפה: מהפכה בניהול פסולת מטבח

מִטְבָּח

המטבח שלנו הוא אחד החללים המרכזיים בבית, ממנו יוצאות מיטב הארוחות המשפחתיות שכולנו אוהבים. העניין הוא, שבסיומה של הארוחה מגיע החלק הפחות אהוב עלינו – פינוי הפסולת אל הפח. בשנים האחרונות, עם כניסת טוחן האשפה אל המטבח שלנו, חלה מהפכה של ממש בניהול פסולת המטבח. אז זה בדיוק הזמן להכיר מקרוב את מטחנות האשפה

 

אל הפח וחסל?

המטבח הוא אחד החללים המרכזיים בבית, בו מתרכזים מיטב התבשילים הביתיים והארוחות המשפחתיות האהובות על כולנו, כאשר בסיומה של הארוחה, אנחנו מפנים את הפסולת אל הפח. פינוי הפסולת אל הפח נשמע אולי פעולה פשוטה ונוחה למדי, אך למעשה, היא מייצרת מספר בעיות:

מִטְבָּח

ריחות רעים

לאשפה, כמו כל אשפה, יש ריחות רעים ולא נעימים, במיוחד כשמדובר בשאריות אוכל המצטברות ונערמות בפח עד להשלכתו אל חדר האשפה המרכזי.

 

מזיקים

הצטברות של שאריות אשפה בכלל ואוכל בפרט, מהווה כר פורה ונוח להצטברות מזיקים ומזהמים שונים, העלולים לפגוע באיכות החיים ובבריאותם של דרי הבית.

 

זיהום סביבתי

ריחות רעים ומזיקים יוצרים בסופו של דבר זיהום ומפגע תברואתי, הפגוע לא רק בבית הפרטי שלנו, אלא גם בסביבה הקרובה אלינו.

 

מטחנות אשפה – נעים להכיר

טוחן אשפה הוא מכשיר חשמלי שמחברים אל פתח הניקוז של כיור המטבח באמצעות התקנה חד פעמית. מטחנת אשפה פועלת לטחינה וריסוק הפסולת האורגנית והזרמתה אל הצנרת, ישירות אל הביוב. במילים אחרות, טוחן האשפה מאפשר לכם לחסוך את זריקת האוכל אל הפח ופשוט לשפוך אותו אל הכיור, ללא חשש לסתימות.

כיום, ניתן למצוא מגוון מטחנות אשפה, בעלות מפרט טכני ונתונים שונים, אותם יש לבחור בהתאם לצרכים והשימושים הביתיים שלכם במטבח. בכדי להבטיח רכישת מטחנת אשפה מקצועית ואיכותית, חשוב ומומלץ לרכוש את מטחנת האשפה בחנות מקצועית ומומחית בתחום, כפי שתוכלו למצוא אצל פריווטר טוחני אשפה.

 

כל היתרונות של מטחנות אשפה

מטחנות אשפה מובילות בשנים האחרונות מהפכה של ממש במטבח בכלל ובניהול פסולת המטבח בפרט וזאת בעיקר בשל מספר יתרונות בולטים:

 

נוחות

כבר אין צורך לאסוף ולסלק את האשפה באופן ידני

 

היגיינה

מטחנות האשפה מונעת הצטברות של שאריות אוכל, כך שלא מצטברים ריחות רעים ומזיקים שונים.

 

חיסכון ושמירה על הסביבה

שימוש במטחנות אשפה נחשב לחסכוני במיוחד לטווח הארוך, שכן הוא מפחית את השימוש בשקיות אשפה וכפועל יוצא מכך, גם תורם לשמירה על איכות הסביבה.

 

ממה עשויות מטחנות אשפה?

מטחנות אשפה יכולות להיות עשויות ממגוון חומרים שונים, החל מפלסטיק, הנחשב לחומר זול ופחות עמיד, דרך פלדה מגולוונת, הנחשבת לחסכונית למדי ועד פלדת אל חלד (נירוסטה), הנחשבת לעמידה ומשתלמת במיוחד.

 

לסיכום

מטחנות אשפה מחוללות בשנים האחרונות מהפכה של ממש בניהול פסולת המטבח, כשהן תורמות הן לנוחות ושמירה על ההיגיינה של יושבי הבית והן לשמירה על איכות הסביבה. כיום ניתן למצוא מגוון סוגים של מטחנות אשפה, העשויות מחומרים שונים (פלסטיק, פלדה מגולוונת או נירוסטה) ובעלות מפרט טכני מתקדם, אותן ניתן לבחור ולרכוש בחנות מקצועית ומומחית בתחום.

מִטְבָּח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים
עיצוב המטבח
5 טיפים לעיצוב המטבח

המטבח הוא הלב של כל בית, בו נרקחים יצירות מופת קולינריות ונוצרים זיכרונות טעימים. מטבח מעוצב לא רק משפר

מִטְבָּח
איזה חיפוי כדאי לעשות במטבח?

המטבח הוא לב הבית, בו נוצרים תענוגות קולינריים, ויוצרים זיכרונות. בכל הנוגע לעיצוב מטבחים, בחירת החיפוי המתאים היא קריטית.

ניקיון יסודי
איך בוחרים מטבח חדש?

לקראת תהליך שיפוץ בבית? אין צורך לצאת מהכלים, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על בניית מטבחים חדשים