נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החזרי מס על שנת שבתון

איש מס מסביר

החזרי מס לשכירים רלוונטיים במקרים רבים ושונים, כולל במקרים בהם מורים יוצאים לשנת שבתון. בין אם מדובר במורים המלמדים בבתי ספר היסודיים, בחטיבת הביניים או בתיכון, מורים אלו לפעמים לא מודעים לכך שהם זכאים בהחזרים שעשויים להיות אפילו משמעותיים.

נוסף על מורים המלמדים בבתי הספר הממלכתיים, גם מרצים באוניברסיטאות ופרופסורים יוצאים לשנת שבתון, עליה יהיה ניתן להגיש בקשה להחזרי מס. חשוב להבין כי במקרים רבים, אנשים עשויים להיות זכאים לסכומי כסף משמעותיים, לפעמים גם אלפים של שקלים. בכדי להבין זאת יותר לעומק, בואו נתעכב לרגע על השאלה: מה הם החזרי מס לשכירים?

 

החזר מס לשכירים – מי מחזיר לנו כסף ומדוע? 

הגיע יום המשכורת, אתם פותחים את המעטפה ורואים את הקיזוזים השונים שמתבצעים במשכורתכם, לרבות קיזוזי מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו'. בדומה לכל אזרח במדינת ישראל, עם עליכם חלים זכויות שונות וחבות מס. אותה חבות מס, שנגבית ממכם ביום המשכורת שלכם, לפעמים עשויה להיות לא תואמת למציאות חייכם.

למשל, אם לאחרונה לפתע הייתם צריכים לתקן בבית משהו שעלה לכם אלפים של שקלים, הרי שמגיעים לכם החזרי מס על כך. כשמקזזים את חבות המס מהמשכורת שלכם, אף אחד לא מודע לכך שאתם לאחרונה שיפצתם את הבית בסכומים של אלפי שקלים. לכן, יהיה מומלץ, עד כדי כמעט חובה, להגיש בקשה להחזר מס.

 

החזר מס למורים בשנת שבתון

אם כך, הבנו כי החזרי מס ניתנים לאזרחי המדינה במקרים בהם ההוצאות החודשיות והשנתיות שלהם גבוהות ובלתי צפויות (בגדול). וזה מוביל אותנו להבין דבר מאוד פשוט: למורים ומורות בשנת שבתון ישנן לא מעט הוצאות במהלך אותה שנה, מה שתמיד יצריך בקשה להחזר מס.

שימו לב, לפעמים יהיה מדובר באלפים שקלים, ככה שממש לא מומלץ לוותר על ה"תהליך".

ומדוע אנחנו שמים את המילה תהליך במירכאות? מאוד פשוט, התהליך הוא בכלל לא בעיה שלכם. באמצעות חברות כמו מאני בק – החזרי מס לשכירים בכל התחומים והענפים, תוכלו לקבל את הכסף שמגיע לכם בחוק וללא כל תהליך מסורבל מצידכם. החברה מטפלת בכל מה שצריך, אתם רק צריכים להשאיר את מהות הפנייה שלכם, שכוללת פרטים חיוניים לתחילת תהליך החזר הכסף שלכם.

 

מתי יש להגיש בקשת החזרי מס למורים בשנת שבתון?

יש לשים לב כי בקשת החזר המס חייבת להיעשות במהלך שנת השבתון עצמה, פרט חשוב שאנשים בדרך כלל לא מודעים אליו. יחד עם החשיבות להגיש את הבקשה במהלך שנת השבתון, מגיעה דילמת התעסקות עם הנושא בשנת השבתון, שאמורה להיות החופש שלכם.

חשוב לזכור גם כי מורים יוצאים להשתלמויות שונות, ככה שיהיה מסורבל מאוד לעסוק באלו וגם בתהליך של החזר מס. בדיוק בנקודה זו נכנס לתוקפו לתפקידן של חברות כמו MONEYBACK. זקוקים לייעוץ נוסף ממומחים? בהחלט מומלץ, אל תוותרו על הכסף שלכם.

בדקו עכשיו את החזרי המס שלכם: https://taxes-refund.co.il.

טופס בקשה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין