נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הטיפולים שיעזרו לכם להיראות צעירים לנצח

שן בינה

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה חדה במודעות לגופנו ולשינויים הפיזיים שהוא עובר ככל שמתבגר.

כתוצאה ישירה מכך, עולה וגובר הביקוש לטיפולים ולדרכים שונות להילחם בשינויים אלו וכך נולדות עוד ועוד שיטות לטיפוח ושמירה על מראה רענן וצעיר.

במאמר זה נסקור את הטיפולים, שנועדו, כל אחד בנפרד וכולם יחד, לאותה מטרה: לגרום לנו להראות צעירים יותר מגילנו האמיתי.

 

ניתוחים או הזרקות?

לפני שנסקור את הטיפולים הקיימים, נעמוד על ההבדל שבין ניתוחים להזרקות:
טיפולים בהזרקות כגון בוטוקס וחומצה היאלורונית, הם טיפולים מקומיים אשר נעשים ללא הרדמה ובעצם מטשטשים את קמטי ההבעה באזורים שונים של הפנים, על ידי שיתוק זמני של השרירים הנמצאים על עצבי ההבעה. הטיפול אורך מספר דקות ותוצאותיו נשמרות מספר חודשים בודדים.

פתרונות ניתוחיים לעומת זאת, הם אמנם פולשניים יותר ומתבצעים עם הרדמה וכרוכים בסיכונים גדולים יותר באופן יחסי לטיפולי הזריקות, אך הם מטפלים בכל בעיה מהיסוד שלה ותוצאותיהם נשמרות בדרך כלל למשך שנים רבות.

 

אסתטיקת שיניים

שיניים בריאות הן לא רק חזקות יותר, אלא גם נראות טוב יותר. טיפולי אסתטיקת השיניים התקדמו והשתפרו בצורה דרסטית בשנים האחרונות והשיטות המתקדמות נכנסות אט אט לכל מרפאת שיניים והופכות להיות נגישות לכל דורש וכוללות בין היתר יישור שיניים, הלבנת שיניים, ציפויי חרסינה ועוד.

 

שיער

אם פעם קרחת היתה גזירה משמים, כיום, אם ברצונכם למלא את שיער ראשכם, תוכלו לפנות לטיפולים מתוחכמים, אשר יבטיחו לכם מראה שיער שופע ומלא יותר לאורך שנים רבות. הטיפולים פולשניים ועדיין לא מבוצעים בארץ בצורה רחבה ועל כן רבים נוסעים למדינות אחרות, בהן תרבות מילוי השיער משגשגת והרבה יותר נגישה. עם הצמיחה (תרתי משמע) בתחום זה, קמות גם סוכנויות וחברות המציעות חבילות של ממש וליווי מקצועי מרגע ההחלטה על ביצוע התהליך, דרך ההליך עצמו בחו"ל ועד לחזרה ארצה.

 

ניתוחים פלסטיים

גם הניתוחים הפלסטיים עברו שינויים והתפתחו בשנים האחרונות ולעתים אף ניתן לראות כיצד הם מתאימים עצמם לטרנדים עולמיים. כך למשל, ניתן למצוא את הטיפולים הבאים:

  1. הרמה או מילוי ישבן – אשר תפסו תאוצה במיוחד בשני העשורים האחרונים
  2. ניתוחי חזה – הגדלה, הרמה או הקטנת חזה
  3. ניתוחי פנים – מהגדלה ועיבוי שפתיים ולחיים (בין אם ע"י הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית ובין אם בניתוחים פלסטיים), הצמדת אוזניים, מתיחת עפעפיים, מילוי ועד הרמה ומתיחה של כל הפנים והצוואר
  4. שאיבת שומן באזורים שונים בגוף המעניקים מראה חטוב ומוצק
  5. השתלת "קוביות" בבטן למראה שרירי, גם אם שרירי הבטן לא חזקים כלל

 

המרדף אחר המראה הצעיר

נראה שמדובר במרדף שכנראה לא ייפסק בשנים הקרובות ואם לשפוט על פי השנים האחרונות, הוא ככל הנראה רק יתגבר ויביא עמו המצאות ושכלולים חדשים שיבטיחו לכם לא פחות ממראה צעיר וזוהר. בכל מקרה ובכל טיפול שתבחרו, הקפידו ללכת לעל בטוח ולעשות זאת על ידי מומחים שידעו ללוות אתכם לא רק במהלך הטיפול, אלא גם אחריו.

לפרטים כנסו לאתר: MY ART LOOK.

הלבנת שיניים

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,