נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הלבנת שיניים לכל החיים – האם זה אפשרי?

הלבנת שיניים

כולנו מעוניינים בשיניים לבנות ובחיוך המושלם. בשנים האחרונות, המודעות לכך עולה ואיתה גם הפתרונות המוצעים לבעיה. עם הזמן, השיניים שלנו מצהיבות ומוכתמות על ידי שתייה מלאה בקפאין, שתייה ממותקת, מאכלים שונים והרגלי עישון. גם גיל וגנטיקה יכולים להוות גורם מרכזי בשינוי צבע השיניים. אם כך, אילו פתרונות קיימים לבעיה ולכמה זמן הם עתידים להחזיק?

 

ציפוי חרסינה

אם תהיתם מהי השיטה שתחזיק לכם לטווח הזמן הארוך ביותר מדובר בציפוי לשיניים. ציפוי שכזה למעשה מחפה על השן עם שן חדשה שעשויה מחומר חזק ועמיד, שלא אמור להתקלף ולהיצבע. כך, לא משנה מה תשתו, תאכלו או תעשנו השן תשמור על הצבע והאיכות שלה לאורך זמן מקסימלי. מומלץ לעשות ציפוי של השיניים אצל רופא מומחה כדי להבטיח את שימור ואיכות הטיפול, ניתן לראות דוגמאות באתר https://www.dental-mc.co.il

 

השיטה הטבעית

אולי שמעתם על הלבנת השיניים בעזרת חומץ תפוחים, הלבנת שמן קוקוס, הלבנה בעזרת פירות הדר ותותים ואף הלבנה שנעשית עם שילוב של מי חמצן וסודה לשתייה. כל אלו פתרונות שניתן לנסות בנוחות בבית ולראות תוצאות. אך חשוב לקחת בחשבון כי הם דורשים תחזוק שוטף, יכולים לפגוע באיכות השן ולטווח הארוך, הם פתרונות שלא מחזיקים למשך זמן רב.

 

ערכות ביתיות

אפשר למצוא כיום ערכות ביתיות פשוטות ונוחות לשימוש. ערכות אלו לרוב מכילות סטריפים שמדביקים לשן ולאחר כ-15 דקות מקלפים אותן ורואים את השינוי. אך לעתים, לבעלי חניכיים רגישות שיטה זו יכולה ליצור תחושת אי נעימות בחניכיים ורגישות לחום וקור. הערכות הביתיות דורשות טיפול ותחזוק שוטף ועם השנים העלויות לכך יכולות להיות גבוהות מאוד.

 

משחות שיניים מלבינות

כיום אפשר למצוא בסופר המון משחות שיניים שממותגות כמלבינות את השן. הן מורכבות מחומרים מיקרוסקופיים שמטרתם לפרק את הכתמים שנצברים על שכבת האמייל בשן. אך, חשוב לזכור שני דברים- הן מבטיחות תוצאות רק לאחר שימוש מתמשך ומתמיד בהן, והן אפקטיביות ביותר אחרי הלבנה שנעשתה בעזרת חומר כימי כמו בהלבנה ביתית או אצל רופא.

 

טיפול בלייזר

טיפול בלייזר הוא טיפול חד פעמי וממוקד, שמשיג תוצאות שנחשבות יחסית ארוכות טווח. במפגש אחד, מצפים את השן בחומר מלבין וחושפים אותה לקרני לייזר שמאיצות את החדרת החומר אל תוך השן וכך, לובן השיניים נשמר למשך תקופה של מספר שנים אחרי טיפול יחיד. החיסרון הוא כי לעתים הטיפול יוצר רגישות ואי נעימות בחניכיים, בעיקר בשינוי שבין טמפרטורות קרות וחמות כמו באכילת גלידה או שתיית תה.

אז אמנם לא קיימת שיטה להלבנת שיניים שמחזיקה לכל החיים, אבל כן קיימים פתרונות ארוכי טווח ועמידים שישמרו לכם על חיוך נהדר למשך זמן. נסו להתייעץ עם רופא השיניים שלכם לגבי הדרך הנכונה ביותר עבורכם.

הלבנת שיניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,