נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הסוד של יעוץ משכנתאות אפקטיבי?

בית וצרור מפתחות

 איך יודעים שהייעוץ משכנתא שהציעו לכם באמת יהיה אפקטיבי ומה הכי חשוב לקבל ממנו?

 

יעוץ משכנתאות

הרבה אנשים כאשר שומעים את המילה משכנתא נרתעים ומרגישים בלבול אל מול המילה המאיימת, אך הנפוצה הזאת. על מנת לעשות את התהליך יותר פשוט, ולדעת שנעשתה הבחירה הנכונה, רבים בוחרים לפנות לייעוץ משכנתאות על מנת לקבל מידע, טיפים והכוונה שיתנו להם את הביטחון והידע לבחור נכון. הבעיה מתחילה כשאנשים לא פונים ליעוץ איכותי ואפקטיבי ומשלמים בעבור זה סתם. מזל שאנחנו כאן בשביל לעשות סדר.

 

סקירה של מה שיש

לפני שבוחרים משכנתא מבין כל המסלולים והחברות שמציעות אותה, חשוב קודם כל להבין בדיוק מה יש ומה העתיד הריאלי של המתייעצים. ייעוץ משכנתאות שלא מכין תוכנית עתידית לפי כושר ההשתכרות וההון שכבר קיים לא עושה בחירה או התלבטות אפקטיבית ואולי מסתמך על סמך ניסיון קודם שלא בהכרח קשור כאן. זוג שמרוויח 20,000 שקלים בחודש וצפוי לקבל העלאת שכר בקרוב, שונה לגמרי מזוג שמרוויח 20,000 שקלים בחודש אך לא בצורה יציבה. אל תתנו לייעוץ לקחת את המקרה שלכם כמובן מאליו.

 

סקירה של מה שמוצע

לאחר שמבינים מה יש לאלו המחפשים משכנתא, הגיע הזמן להבין מה יכול להיות להם, או יותר נכון מה מוצע. ייעוצים אשר מתמקדים בחברה או בבנק אחד, עושים עוול למתייעצים באי פריסת כל האופציות בפניהם. כמובן שייעוץ אפקטיבי צריך גם לסנן את מה שלא רלוונטי כדי לא ליצור בלבול, וזאת יעשו עבורכם לדוגמא בחברת משכנתא טיל, אך חשוב לא לוותר בגלל הסכמים כאלה ואחרים שיש ליועץ.

 

עושים שינויים

ייעוץ טוב לא לוקח כמובן מאליו את מה שקיים ויכול להציע או לייעץ גם לבצע שינויים במסלולים קיימים כדי לשפר אותם. אנשים רבים נוטים להישאר עם מה שכבר יש להם במקום לעבור למסלול אחר אטרקטיבי יותר, לעיתים זה מצוין, אך לעיתים זה דווקא מוציא את הלקוח המופסד בסיפור.

 

מדברים גם על ביטוח

ייעוץ משכנתא חייב לקחת בחשבון גם את נושא ביטוח המשכנתא כאשר נבחר המסלול המתאים. באם החליטו הלקוחות לא לפנות לבד לתהליך, יש הכרח גם להנחות ולסייע לבחור ביטוח מתאים אשר לא יגבה יותר מדי כסף אך יענה על הדרישות של הגוף הלווה. ביטוח משכנתא הוא חובה וכדאי שאיש המקצוע ייקח גם בו חלק.

ייעוץ משכנתאות חייב להתחיל קודם כל בהבנה של מה שיש כבר למבקש המשכנתא ומה כושר ההשתכרות שלו בקרוב, כמה הוא יוכל להוציא בכל חודש כדי להחזיר לבנק או למי שילווה ממנו. משם יש להתרכז בכל האופציות הרלוונטיות מבלי לשלול בגלל מניעים לא מקצועיים ולבסוף, לנסות לעשות שינויים או התאמות בעת הצורך כדי לייעל כל הזמן את מה שנבחר.

 

חתימה על חוזה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים