נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הקורונה בדובאי מאחורינו – כל מה שצריך לדעת

אותיות באנגלית

למרות שגם מחוסנים עדיין נדרשים לעשות בדיקה לפני ההגעה לדובאי, הישראלים נוהרים בהמוניהם אל היעד האטרקטיבי.

הם נהנים מחופשה יוקרתית וקסומה שהיא גם יותר זולה מחופשה בארץ לאור שערי הדולר הנמוכים.

קבלו כל מה שצריך לדעת על דובאי.

 

מצב הקורונה בדובאי

כמו שהקורונה דועכת ברוב המדינות בעולם, כך גם שיעור המחוסנים נגד קורונה בדובאי הוא 99%. יחד עם זאת ננקטים אמצעי זהירות נגד הנגיף. לדובאי מקבלים רק מטיילים מחוסנים או מחלימים שצריכים לעשות בדיקת pcr עד 72 שעות לפני ההגעה, למעט ילדים עד גיל 12. יש לעשות גם ביטוח קורונה מורחב באנגלית. בעת ההגעה יעשו לכם בשדה התעופה בדיקה נוספת ללא עלות, אך לא תאלצו להיות בבידוד עד התוצאה ותוכלו להתחיל לטייל. בנוסף יהיה עליכם למלא טופס מקוון של נוסע יוצא לדובאי. כרגע ישראלים אינם נדרשים בוויזה כדי להיכנס לדובאי.

 

האטרקציות השוות ביותר בדובאי

דובאי היא אחת מ-7 האמירויות השוכנות במפרץ הפרסי והשנייה בגודלה אחרי אמירות אבו דאבי. התקופה המומלצת ביותר לטיול במזג אוויר נעים היא בין החודשים ספטמבר, אוקטובר או באפריל ומאי. לפיכך פסח זו הזדמנות נהדרת לגיחה של שבוע ליעד. אסור לפספס את קניון דובאי בו נמצא בניין הבורג' חליפה ממנו ניתן לתצפת על העיר וליהנות מהמזרקות המוארות. גם אטרקציות נוספות כמו גן הפרחים הקסום, הכפר הגלובלי, דובאי פריים, שייט בספינה לאורך התעלות בשעות הערב, המרינה, אי התמרים והפוינט עם הגלגל הענק ביותר בעולם אין לפספס.

 

טיול ג'יפים בדיונות של דובאי

אם אתם מעוניינים בפעילות אטרקטיבית תוכלו להזמין סיור 4X4 בג'יפים ממוזגים שייקחו אתכם מהמלון בשעות אחרי הצהרים לטיול מאתגר בדיונות. הנסיעה יכולה להיות גם רגועה יותר, העיקר החוויה של דיונות אדומות וחול טובעני. לאחר הסיור יביאו אתכם למתחם בו תוכלו לעשות קעקועי חינה, לרכב על גמלים, לצפות במופעי אש וריקודי בטן ולאכול ארוחת ברביקיו טעימה והכל כלול במחיר.

 

הבילוי האולטימטיבי לילדים בדובאי

חופשה בדובאי עם הילדים תהפוך למשודרגת יותר אם תפקדו את פארק המים Aquaventure הממוקם בסמוך למלון אטלנטיס המפואר אליו ניתן להגיע גם ברכבת מהירה המכונה מונורייל. מדובר על אטרקציה חלומית עם מספר בריכות, מגלשות מאתגרות ברמה גבוהה ואפילו שחייה עם כרישים לצד קבינות, מיטות שיזוף, מסעדות וחוף ים פרטי.

 

אטרקציות לחובבי האקסטרים

בדובאי תוכלו לחוות אקסטרים שיעלה לכם את לחץ הדם בין אם מדובר על האומגה הארוכה ביותר בעולם ובין אם על סקיבורד בדיונות, בנג'י או פארק שעשועים הכולל רכבות הרים בלופים היסטריים ששמו מושנגייט. הפארק נמצא בחלק הדרומי של העיר ומתאים לילדים ומבוגרים כאחד. לסיכום, דובאי מושכת את התיירים יותר מתמיד בעיקר בשל התחלואה הנמוכה בקורונה, ההקפדה על הימנעות מהדבקה ובשל האטרקציות הנפלאות שלה.

תיירים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
הריביירה (הכמעט) צרפתית

מה שטוב למיליון צרפתים, בוודאות טוב גם לנו. אימצנו קרואסון ומקרון, אימצנו גבינות ויין, מוטב שנאמץ עוד דברים. אבל

חוף ים
היי דרומה למפרץ

נואיבה היא אחת העיירות בסיני האהובות מאוד על ישראלים עוד משנות ה-70, כאשר היתה של ישראל ושמה היה "נביעות".

מפת אירופה
הערים הכי שוות באירופה

כמו בכל פעם שסוף סוף אתם בברייק מהעבודה, והצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל לארגן לעצמכם בריחה קטנה לאירופה, אתם

חוף בר
איפה מומלץ לישון בפוקט?

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד (543 ק"מ מרובע). האי נמצא במערב תאילנד כ-860 ק"מ דרומית מבנגקוק. פוקט הוא