נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הכסף למתחילים – איך תתמקצעו יותר בנושא?

הר הכסף

הר הכסף מאפשר למצוא כסף אבוד שבלי כוונה נשכח. איך אפשר להתמקצע יותר על מנת להרוויח יותר?

 

כולנו עלולים לשכוח חשבונות ופיקדונות אשר נשארים מאחור ובהתאם להפסיד הרבה כסף. למרות שנראה כי לרוב אנחנו נמצאים בשליטה מלאה על כל הכסף שלנו בפועל יש הרבה גופים אשר יש להם אינטרס שתשכחו את הכסף אצלם. משרד האוצר ערך בדיקה ומצא כי ישנו כסף רב אשר נשכח מאחור אצל הרבה אנשים ולצורך כך הקים את ממשק הר הכסף.

 

הר הכסף

פלטפורמה זאת היא פלטפורמה אינטרנטית באחריות ובהובלה של משרד האוצר. המטרה שלה לסייע לכם לאתר פיקדונות וחשבונות אשר נשכחו ומוגדרים כרדומים. הר הכסף מקבל מידע מכל הגופים הפיננסיים והבנקים הרלוונטיים ומתווך לכם את המידע על כסף שלכם "שיושב" אצל גופים מסומים במדינה.

 

תהליך קבלת המידע

ממשק הר הכסף הוא די פשוט, כל שעליכם לעשות הוא להזין פרטים אישיים לפי המבוקש באתר ומיד יוצגו לכם כל המידע והפרטים על החשבונות והפיקדונות הרדומים שלכם. בעצם על מנת לקבל את המידע לא תצטרכו להסתבך או להבין יותר מדי בנושא וכל התהליך מונגש ודי פשוט.

 

בירור מול גוף פיננסי

לאחר שגיליתם על כסף מפוזר שלא ידעתם על קיומו אתם עולים שלב לבירור מול הגוף אשר החשבון מוחזק בו על מנת לקבל את הכסף ששייך לכם ולסגור את החשבון. בשלב זה עליכם לברר מה המוצר עליו אתם משלמים או לחילופין בו הכסף שלכם מוחזק ולהחליט מה לעשות אתו הלאה. כדאי לחקור על האפשרויות שקיימות לכם לפי סוג המוצר על ידי שיח עם החברה או קריאה באינטרנט. כך תוכלו לנווט בצורה מקצועית את הכסף שגיליתם.

 

מילון מושגים

הרבה פעמים אנו שומעים או קוראים מושגים פיננסיים אשר מגדירים או מסבירים לנו על מצבנו הפיננסי או על המצב בשוק. על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הכסף שמצאתם או בכללי עבור ניהול השכר והחסכונות שלכם מומלץ לברר את הפירוש של מושגים אלו ולא להישאר באפלה, גם אם בירור זה לא יהיה לכם שימושי תמיד עדיף לדעת יותר מלא לדעת מספיק!

 

איש מקצוע

לפעמים ניתקל דווקא במצב בו "למעלה מכוחותינו" להבין מה לעשות הלאה עם החשבונות והכסף שלרשותנו ובשלב זה כדאי פשוט לפנות לאיש מקצוע, גם אם יעוץ זה יעלה לנו כסף. לעיתים העלות של איש מקצוע מתגמדת אל מול הרווחים שהוא יכול לעזור לנו להרוויח, במיוחד שהם מגיעים לנו.

 

הר הכסף הוא ממשק מצוין על מנת לגלות כסף אבוד ובעצם להרוויח אותו בחזרה לחשבון הקיים והפעיל שלנו. אמנם התהליך הראשוני פשוט אך להמשך כן מומלץ לחקור עוד ולהתמקצע בנושא הכסף שלנו.

 

כסף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים