נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

לחיצת יד

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע אל הפטור המיוחל. לאחר ששוחחנו עם אנשים שמכירים את התחום מקרוב, התברר לנו שההליך יכול להיות הרבה יותר פשוט ולכלול רק 2 שלבים קצרים. אם אתם מתכננים להשיג את הפטור בקרוב, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך לקצר את ההליך ולהשיג את הפטור במהירות.

 

תכירו קודם כל את המומחים שעזרו לנו להגיע ל – 2 השלבים הללו

רגע לפני שנציין בפניכם את 2 השלבים, כדאי שתדעו שהגענו אליהם בזכות אנשים טובים שפרסמו את הידע שלהם בתחום בקבוצת פייסבוק שבה אנו גולשים. מדובר במי שמקבלים את הפטור מזה שנתיים והם לא עשו יותר מידי כדי לקבל אותו. לדבריהם, לא חייבים להגיש טופס מסורבל למשרדים ממשלתיים ולרדוף אחרי פקידים כדי לבדוק שהפטור כבר הוזן במערכת. הם הציגו בפנינו דרך קלה מאוד שיישמנו אותה ממש לא מזמן ואנו רוצים להודות להם על כך. שכן, בזכותם, אנחנו הגשנו את הפטור המיוחל בקלות וגם אחרים צפויים לעשות זאת אחרינו.

 

השלב ה – 1 שיוביל אתכם אל עבר הפטור ממס הכנסה

בשלב הראשון אתם צריכים בכלל לבדוק שאתם זכאים לקבלת הפטור. יכול להיות שהגעתם לפה מבלי שידעתם בכלל שיש קריטריונים שקובעים מי זכאי לקבל פטור ממס הכנסה. אם כך, עליכם לדעת שאתם צריכים להיות בעלי 90% נכות לפחות ו\או בעלי תעודת עיוור. שכן, אלו הקריטריונים שיאפשרו לכם לקבל את הפטור המיוחל (יש כמובן עוד אותיות קטנות בנושא שאתם יכולים לקרוא באתר של המוסד לביטוח לאומי).

 

השלב ה – 2 שיוביל אתכם אל עבר הפטור ממס הכנסה

בשלב ה – 2 אתם צריכים לפנות אל חברה שעוסקת בסיוע וליווי של אנשים לקבלת הפטור המיוחל ממס הכנסה. יש לא מעט חברות כאלה ואתם צריכים לשים לב שאתם פונים אל חברה מקצועית ומומלצת. כזו שבאמת תסייע לכם.

 

איך תוכלו להגיע אל חברה מקצועית ומומלצת?

כדי שתוכלו להגיע אל חברה מקצועית ומומלצת באמת, אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. אנחנו ממליצים לגלוש בפלטפורמות הבאות ולחפש אחר מידע:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

בירור מעמיק בכל אחת מהפלטפורמות הללו יאפשר לכם לשמוע מצד גולשים אחרים אם התנסו בחברה מסוימת ולשמוע איך הייתה החוויה שלהם. כך תוכלו לקבל חוות דעת חיוביות או שליליות בנושא.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 2 השלבים הפשוטים שאתם צריכים ליישם כדי להגיע לפטור ממס הכנסה שתמיד רציתם לקבל אבל לא ידעתם איך. אנו מאחלים לכם שתיישמו את השלבים הללו בקלות כמו שאנחנו יישמנו אותם ושתקבלו את הפטור המיוחל ממש בקרוב. בהצלחה ולהתראות במדריך הבא שלנו!

דולרים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים