נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השפעת הפטורים ממס הכנסה על החיסכון הפנסיוני שלך

פטורים ממס הכנסה

גולשים רבים פנו אלינו ביממה האחרונה, בבקשה לקבל פרטים אודות ההשפעה של הפטורים ממס הכנסה על החיסכון הפנסיוני שברשותם. הדבר נובע מתוך עלייתה של כתבה מרתקת שעסקה בנושא והביאה את העניין למודעות. אנחנו לא נותרנו אדישים לבקשות הרבות.

שכן, ניגשנו מיד אל המחשב שבמשרד והעלינו את המדריך הנוכחי שיציג את כל הפרטים שמעניינים את הקוראים שלנו. הישארו אתנו ותגלו בעוד רגע ממש מה היא ההשפעה של פטורים אלו.

 

פטור ממס הכנסה – מה זה אומר בכלל?

אנו יוצאים מנקודת הנחה כי אל מדריך זה מגיעים אנשים ששמעו לראשונה על הפטור ממש לאחרונה. שכן, מספר הפניות הרב שהגיע לידינו, גרם לנו  להבין שלכל גולש יש ידע משתנה בתחום זה. לכן, החלטנו לפתוח את המדריך עם הסבר קצר אודות הפטור ממס הכנסה שמגיע לכל מיני אזרחים והוא לא תמיד נוגע אך ורק לפנסיה.

נציין כי תשלום מס הכנסה מנוכה מהמשכורת של שכירים ועצמאיים (שמעבירים את התשלום באופן עצמאי). יש מי שנמצאים כזכאים לקבלת פטור מתשלום זה שמנוכה מהמשכורת, מהפנסיה ומקופת הגמל. המדריך הנוכחי כמובן יתמקד בפטור מפנסיה, כדי שתוכלו לדעת איך הדבר בא לידי ביטוי ומה ההשפעה העצומה שלו.

פטורים ממס הכנסה

יכול להיות שתוכלו לקבל פטור ממס הכנסה על הפנסיה שלכם

מי מכם שעוקבים אחר השינויים בחוק, וודאי יודעים שחל תיקון לחוק 190 וסעיף 9 א' שנוגעים לפקודת מס הכנסה. מדובר בעצם בקבלת פטור ממס הכנסה שנוגע לפנסיה בלבד. כך שמי שהגיע לגיל הזכאות ויש לו קצבה מהמוסד לביטוח לאומי, זכאי לקבל פטור ממס הכנסה.

 

ההשפעה של פטור זה על החיסכון הפנסיוני שלכם

הגובה של הפטור עומד נכון להיום על כ – 52% מתקרת הקצבה. זאת אומרת שתוכלו לקבל פטור ממס הכנסה על הפנסיה שלכם בסכום שלא יעלה על 4,742 ₪. זהו סכום משמעותי מאוד שתוכלו לשמור אותו להמשך. אתם וודאי מבינים שכל סכום שתוכלו לחסוך בשלב זה ישמש אתכם להוצאות חיוניות, כך שכדאי להגיש בקשה שתאפשר לכם לקבל את הפטור המדובר.

פטורים ממס הכנסה

רוצים לקבל את הפטור? כדאי שתיישמו את הטיפ הבא

אם הגעתם אל הפסקה הזו, אתם כנראה מבינים שהכסף שלכם שווה יותר בשלב זה של החיים. אנו ממליצים לכם לפנות בהקדם האפשרי אל יועץ מס שילווה אתכם לאורך ההליך ויגיש עבורכם את כל הטפסים הדרושים. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שההליך מתבצע באופן המקצועי ביותר ומבלי לגרום לכם לשבור את הראש.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את החשיבות הגבוהה שבשימוש הפטור מס הכנסה על חיסכון פנסיוני. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים, כך שעליכם רק לפנות אל המומחים בתחום, כדי להתחיל בהליך המדובר. נאחל שיהיה לכם בהצלחה בהמשך ושתמיד תדעו לחסוך איפה שניתן.

פטורים ממס הכנסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין