נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 אפשרויות בולטות להשקעה בחו"ל ב-2021

השקעות נדל"ן ראשית

השקעה בנדל"ן בחו"ל היא אופציה שקורצת לישראלים רבים. האפשרות לקבלת תשואה גבוהה עבור מחירים נמוכים, בשילוב הניחוח הבינלאומי שבהחזקת נכס מעבר לים, קוסמת ללא מעט אנשים. אולם, כמו כל אפיק השקעה רציני, גם השקעה בנדל"ן בחו"ל היא תורה שלמה אשר דורשת ידע, מקצועיות וניסיון. בנוסף לכך, הגלובוס הוא כמובן גדול מאוד ויש לבחור מהו המקום המועדף בו להשקעה מסוג זה. במאמר הבא נציג 3 אפשרויות בולטות להשקעה מעבר לים בשנה הקרובה.

 

לפני שדוקרים נקודה על המפה…

השקעה בנדל"ן בחו"ל היא עניין רציני. אין מדובר בחופשה ספונטנית ביעד לא מתוכנן שאפשר לשלוף מהנחת אצבע אקראית על המפה. כאן מדובר בעניין כלכלי לחלוטין, והאינטרס הבולט הוא מקסום הרווחים מההשקעה. לכן נדרש לעשות תחקיר לפני שפותחים את הארנק. איזה מדינה הציגה תשואות גבוהות לאחרונה? היכן המחירים של שוק הדיור נוחים לכניסה? איפה קיימת רגולציה מקילה על קניית דירה, ועוד שאלות רבות חשובות שמומלץ לברר לפני שמשקיעים. אדם מן היישוב אינו יודע לענות על שאלות אלו ככה סתם, וצריך להיעזר בכלים מתאימים, כגון אתרי אינטרנט בנושא, גורמים אנושיים העוסקים בתחום או ספרות מקצועית. ניתן לגבש הבנה בסיסית מוצלחת בהשקעת נדל"ן בחו"ל באמצעות נבירה באינטרנט באתרים כמו investaway ודומיו.

 

ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

ברשימת היעדים להשקעות נדל"ן בחו"ל ארצות הברית תמיד מככבת. אחרי הכל לא סתם קוראים לה ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. במדינה זו ניתן למצוא שפע של אפשרויות השקעה במחירים משתלמים בהרבה מהשוק המקומי. ההיסטוריה מלמדת שחלקם גם הביאו לתשואות מכובדות ביותר בעבר. עם זאת, יש לזכור שארצות הברית היא פדרציית ענק המורכבת מחמישים מדינות, כל אחת עם רגולציה שונה, חוקי מיסוי שונים וגם מחירי דיור שונים. חשוב להבין שארצות הברית אינה מקשה אחת מבחינה אפשרויות השקעה, ורצוי להתמקד בה במדינה ספציפית עם נתוני מסחר טובים.

 

ממזרח תיפתח הטובה

למרבה הפתעה, מדינות מזרח אירופה הפכו בשנים האחרונות ליעד פופולרי להשקעה. אזור זה של העולם, שעד לא מזמן (במובנים מסוימים) היה נתון תחת משטר קומוניסטי, חווה צמיחה כלכלית מרשימה שמשפיעה גם על השוק הנדל"ני. במדינות כמו פולין, אוקראינה או רומניה ניתן למצוא בתים ממש במחירי רצפה עבור הצרכן הישראלי (כמה מאות אלפי שקלים). השילוב של המחיר הנוח, יחד עם שיטות המיסוי הנוחות בחלק מהמדינות והצמיחה הכלכלית העקבית בשנים האחרונות, יוצר קרקע מזמינה להשקעות שונות ומגוונות.

 

קרוב לבית – קרוב ללב

איך אפשר בלי קפיצה אל השכנים?   אמנם לחלק מהמדינות הסמוכות לנו ממש עוד אסור לנו להגיע, אבל יוון וקפריסין שבים התיכון הם יעדים פופולריים ומבוקשים אצל קהל המשקיעים הישראלי. מחירים אטרקטיביים, יחד עם תחזיות כלכליות חיוביות לגבי עתיד המדינות  ועם אפשרות לקפוץ לראות את הנכס יחסית בקלות (שעתיים טיסה) קוראות למשקיעי הנדל'ן הישראליים לפתוח את הארנק ולהשקיע במגוון הנכסים הזמין בהם.

השקעות נדל"ן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים