נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חברת צמח בטיחות – ראשונים בתחום הבטיחות

משאית

בטיחות היא דבר חשוב והכרחי בזמן עבודה על פרויקט בנייה שיש לקחת אותו בחשבון.

היא גם עוזרת בסיום הפרויקט שלך תחת התקציב הדרוש או מתחתיו. זמן ההשבתה הוא יקר, כמו גם מציאת עובדים מחליפים כאשר מישהו לא יכול לעשות את עבודתו לאחר תאונה.

תביעות פיצויים יכולות להעלות גם את עלויות הביטוח. התמקדות בבטיחות עוזרת לשמור על עלויות נמוכות וכמובן על חיי העובדים.

נפרט כמה נקודות שממחישות את החשיבות של היעזרות בחברת צמח בטיחות על מנת לשמור על הבטיחות בעבודה.

 

בטיחות באתרי בנייה מגנה על הציבור

הבטיחות באתרי הבנייה לא רק מגנה על העובדים שלך, אלא גם שומרת על ביטחון הציבור. אתרי בנייה ממוקמים בדרך כלל באזורים סואנים בהם הקהל הרחב בא והולך. פרוטוקולי בטיחות לקויים יכולים לאפשר לחפצים ליפול על עוברי אורח חפים מפשע, ולסכן אנשים שאינם קשורים אפילו לפרויקט.

 

בטיחות מפחיתה תאונות הקשורות לעבודה

לא רק שבטיחות אתרי הבנייה מפחיתה את הסיכון לפגיעות בציבור, אלא היא גם מפחיתה את הסיכון לפציעות ותאונות הקשורות לעבודה. לפי הערכות, כמעט רבע מכלל ממקרי המוות הקשורים לעבודה מתרחשים בענף הבנייה, ופגיעות רבות נוספות שאינן מובילות למוות מתרחשות גם כן. נפילות, פגיעה מציוד או התחשמלות, הם שלושת הגורמים השכיחים ביותר למקרי מוות בשוגג ולפציעות אחרות. קיום תרבות של בטיחות מפחיתה את הסיכון לתאונות מסוג זה.

 

הפחתת זמן וכסף שאובד לאחר תאונה

כאשר מתרחשת תאונה שגורמת לפציעה או למוות, העבודה נעצרת. האופי הקשה של תאונות אלה מצריך חקירה, והעבודה לא יכולה להמשיך תוך כדי התחקיר.

תאונות אתרי בנייה גם מעלות את העלות הכוללת של הפרויקט שלך. לעתים קרובות ציוד או אספקה ​​ניזוקים, והתקורה שלך תגדל. עבור עובדים שנפגעו, תביעות פיצויים יכולות להגדיל את עלויות התפעול הכוללות. אם הנפגע אינו חלק מחברת הבנייה, סביר שיגיש תביעה. שמירה על אתר הבנייה מסייעת בהגבלת הסיכון הזה, כך שהפרויקט שלך יכול להסתיים בזמן ובתקציב.

 

הגדלת הציות לתקנות הבטיחות

גם אם לא מתרחשות תאונות, מקום עבודה לא בטוח מהווה סיכון. המדינה דורשת סטנדרטים ספציפיים של בטיחות, ואם אינך מקיים אותם, אתה מסכן את החברה שלך מכיוון שסביבת עבודה לא בטוחה עלולה להוביל לקנסות ועונשים אם תתגלה. עמידה בהנחיות הבטיחות מגנה עליך מפני סיכון זה.

 

כיצד לבנות תרבות של בטיחות באתר הבנייה שלך?

כאשר היתרונות של התמקדות בבטיחות הם די ברורים, זה הזמן לבחון מקרוב את אתר הבנייה כדי לראות אם אתה עושה כל שביכולתך כדי להגן על החברה שלך. כדי לבנות תרבות של בטיחות, הפוך את דרישות הבטיחות לתנאי העסקה ושכור חברה כמו צמח בטיחות שתספק לך את כל אמצעי הבטיחות הרלוונטיים והחיוניים.

צמח בטיחות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בטיחות