נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חורים בשיניים? איך אפשר למנוע אותם?

חורים בשיניים

אף אחד מאתנו לא רוצה לבקר אצל רופא השיניים, כדי לבצע סתימות. שכן, מדובר בהליך כואב במיוחד ולא רק לחלל הפה, אלא גם לכיס. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע לשמירה על חלל פה בריא. הישארו כאן ותכירו בטיפים שיאפשרו לכם לשמור על השיניים ולהימנע מהיווצרות של חורים.

 

טיפ מספר 1 – תאכלו בריא

אי אפשר להעלות מדריך שעוסק בעששת (חורים בשיניים), מבלי להציע לכם להשאיר בצד את הסוכרים והג'אנק פוד. שכן, אלה מושכים חיידקים רעים שאוכלים את שכבת האמייל החיונית של השן, כך שבסופו של דבר אנו מגלים שיש לנו חור בשיניים. אם אתם רוצים להפחית באופן ניכר את הסיכויים להופעת חורים בשיניים, עליכם להימנע ככל הניתן מאכילת מוצרים עתירי סוכר.

 

טיפ מספר 2 – תגיעו לביקור תדיר אצל רופא שיניים מומלץ

שמירה על שיניים בריאות מצריכה הקפדה מתמדת. נסביר שעליכם להגיע לבדיקה שגרתית אצל רופא שיניים מומלץ. שכן, זה יבדוק את חלל הפה באופן מקצועי ויטפל בשיניים במידה ויתגלו חורים. אנו מדגישים את החשיבות בבחירת רופא מומלץ כמו דוקטור שרית אברהם – השתלות שיניים, משום שזה יוכל לאבחן את החור בשלבים מוקדמים ולטפל בו, במטרה להימנע חלילה מטיפול שורש או עקירה של השן במצבים מורכבים יותר. שמענו לא פעם על רופאים שלא אבחנו את החורים בשלב מקדים והדבר גרם לסבל רב בקרב מטופליהם. אתם יכולים להיות בטוחים בשלב זה שהליך כזה לא יקרה לכם, משום שיש לכם את המידע הדרוש.

 

טיפ מספר 3 – תצחצחו שיניים לפחות פעמיים ביום

יש מי שבוחרים לצחצח שיניים רק בשעות הבוקר, כדי לצאת מהבית עם ריח פה נעים. אם אתם פועלים באופן זה, כדאי שתדעו שהגיע הזמן להתמיד בצחצוח גם בשעות הערב. שכן, זהו צחצוח קריטי שמאפשר לכם ללכת לישון עם שיניים נקיות ולהפחית את הסיכוי שתתפתח בהן עששת. רגע לפני שנמשיך לטיפ הבא, נציין כי שמירה על בריאות השיניים באופן מיטבי מצריכה צחצוח נוסף באמצע היום, במידה ומתאפשר.

 

טיפ מספר 4 – כואב לכם? פנו לרופא בהקדם!

אנו שומעים לא פעם על ילדים ומבוגרים שמתלוננים על כאבי שיניים, אך בוחרים שלא לפנות לרופא באופן מידי. אלה בוחרים להימנע מטיפול, בעקבות חשש. חשוב לציין שתרחיש שכזה עשוי להוביל להרעת המצב ולהגביר את החשש. לכן, ההמלצה היא לגשת לרופא השיניים מיד ברגע שבו מתחיל הכאב ולהעלים אותו.

 

השורה התחתונה – שמרו על עצמכם!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 הטיפים שיאפשרו להימנע מחורים בשיניים. כעת יש בידיכם את האינפורמציה הדרושה, כך שתצטרכו ליישם אותה ולשמור על שיניים בריאות. נאחל שתשמרו על חלל פה בריא ושלא תדעו עוד חורים מעתה ואילך.

כאבי שיניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,