נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ייצוג תובעי רשלנות רפואית בעזרת עורך דין

סטטוסקופ

כאשר בוחרים עורך דין רשלנות רפואית לייצוג תביעה, מומלץ לבחור באדם מקצועי המומחה ומנוסה בתחום. כיצד עורך דין רשלנות רפואית ינהל את התביעה והייצוג – על כך במאמר הבא.

 

איך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית?

כאשר יש חשד שהפגיעה שנגרמה למטופל היא כתוצאה מרשלנות רפואית חובה להתייעץ עם עורך דין לרשלנות רפואית. עורך הדין צריך להיות מקצועי ובעל ידע בתחום, בקיא בכל ההתנהלות המשפטית והחוקים, היודע להעריך את הפיצוי כנגד הוכחת הנזק.

עורך דין יעיל יידע מתי מדובר ברשלנות רפואית ומתי לא ויבחן כל פרט בתיק על מנת להוכיח את הקשר הסיבתי של הרשלנות הרפואית לנזק של המטופל. בניית התיק באופן מקיף ויסודי תסייע לגבש את התביעה, להוכיח את הנזק כתוצאה מרשלנות רפואית ולזכות בפיצוי המתאים.

עורך הדין צריך לייצג את המטופל בבית המשפט ולכוון אותו לכל המשתמע מכך. מומלץ לפנות למשרדו של עורך דין דוד פייל לתביעות בגין רשלנות רפואית.

 

הגשת התביעה לבית המשפט

כאשר מגיעים להתייעצות עם עורך דין לרשלנות רפואית הוא יבדוק באופן מעמיק את המסמכים הרפואיים שברשותכם, את מידת הנזק ואם אכן ניתן להוכיח מבחינה סיבתית ומשפטית את הקשר בין הנזק לרשלנות. בנוסף, הוא יבדוק כמה זמן ייקח לנהל את התביעה ואת העלויות שלה לעומת הפיצוי הכספי על פי החוק.

רק במידה ותהיה עילה לתביעה הוא יסכים לקבל את התיק ולייצג אתכם. לאחר פתיחת התיק עורך הדין ידאג לכל המסמכים הרפואיים הדרושים כדי לגבש את התיק ויגיש תביעת נזיקין לבית המשפט. לעורכי הדין בתחום ישנם רופאים מומחים מטעמם שיעניקו חוות דעת לגבי החומר הרפואי.

עם זאת, ההצלחה בתביעה אינה מובטחת מכיוון שהיא תלויה בנסיבות של כל מקרה לגופו, בראיות, בעדים ובמסמכים הרפואיים. ככל שיהיו יותר הוכחות לרשלנות רפואית, סיכויי ההצלחה לזכות בפיצוי גבוה יהיו טובים יותר. במקרים רבים התביעה נגמרת בגישור או בפשרה ולכן עורך דין המומחה בתחום ינחה אתכם לטוב ביותר עבורכם כדי לא לגרום לכם לעוגמת נפש נוספת.

 

באילו מקרים ניתן להגיש תביעה?

ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית במקרים הבאים:

  • טיפול רפואי לקוי הגורם לנזק (טיפול תרופתי, הוצאת חלק מגידול, ניתוח כושל).
  • אבחון רפואי שגוי או חוסר אבחון או איחור באבחון.
  • החסרת או הסתרת מידע רפואי לגבי תכנית טיפולים (ניתוח, הרדמה מלאה).
  • חוסר נקיטת אמצעי זהירות במהלך הטיפול.
  • החסרת רישום רפואי קריטי למטופל.
  • פענוח תוצאות שגוי ובעקבותיו ייעוץ שהביא לנזק.
  • העדר הפניה לבדיקות דחופות וקריטיות שיכלו למנוע את המצב.

 

הרשלנות הרפואית יכולה להתרחש במהלך היריון או לידה, במהלך ניתוח, קבלת טיפול מניעתי, קבלת טיפול לשיפור תוך הפעלת שיקול דעת שגוי, מחלת הסרטן, ניתוחים פלסטיים, רפואה מקצועית, פרוצדורה כירורגית ועוד.

מנתח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין