נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 יתרונות לנופש בקרוואן ממוזג

בית על גלגלים

אפשרויות הנופש בארץ מגוונות ולכן רוב הישראלים בוחרים אותן על פי התקציב, ההרכב המשפחתי, המיקום ומה שכלול בהן.

אחת מהדרכים לצאת לחופשה היא נופש בקרוואן. המאמר יציין 6 יתרונות לנופש בקרוואן ממוזג.

 

1 – בילוי עם המשפחה המורחבת

בראש ובראשונה קרוואן ממוזג הוא כבר יתרון בפני עצמו כאשר בוחרים בנופש אצל חברת קרוואנים בעלת מוניטין שהבתים הארעיים שלה מתוחזקים וכל המערכות פועלות. שנית, נופש בקרוואן אידיאלי כאשר מחפשים חופשה למשפחה המורחבת. במידה ומחליטים לצאת ביחד עם דודים, דודות, סבים וסבתות וכל הנכדים יהיה קשה להשיג חדרים לכולם בבית מלון וגם המחיר יהיה הרבה יותר יקר. לכן, משכירים כמה קרוואנים לכמה משפחות ויכולים לבלות ביחד.

 

2 – לא צריך לשמור על השקט

בשונה מבית מלון, הבילוי בחיק הטבע הוא חופשי יותר. הילדים מתרוצצים, משחקים ומרעישים, יכולים למנגל מחוץ לקרוואן ולשמוע מוסיקה ואף אחד לא יעיר מאחר ונמצאים בטבע. כמובן שלא צריך להגזים כי ישנם גם אורחים נוספים במתחם הקרוואנים, אך בהחלט מרגישים הרבה יותר חופשי מבית המלון.

 

3 – לנשנש חופשי

הבדל נוסף בין הקרוואן לבית מלון שהוא בגדר יתרון הוא האפשרות לנשנש מבלי להוציא כסף מיותר בבר על אלכוהול וחטיפים. בקרוואן יש מקרר אותו ניתן למלא במשקאות, יש בו מטבחון בו ניתן להכין נשנושים, לבשל על גז וליהנות מכל מה שמביאים מהבית. גם הכנת המנגל של קניית בשר משותף תחסוך את הצורך לאכול במסעדה. העיקר להיזהר לא לעלות במשקל…

 

4 – זמן איכות עם המשפחה

נכון שגם בבית מלון נותנים זמן איכות למשפחה בבריכה או בטיולים, אך כאשר נמצאים בנופש על חוף הים בקרוואן מן הסתם נמצאים כל הזמן ביחד. הילדים לא ילכו למועדון הילדים כמו במלון ותצטרכו להעסיק אותם. ראשית, המיקום ליד הים הוא כבר תעסוקה. פשוט תתכוננו והביאו מתקנים למים כמו גלשנים, מזרנים ומצופים וצאו להשתכשך עם הילדים. שנית, תוכלו לבחור פעילות ספורט ימי עם הילדים וליהנות מבננה, קייקים, צלילה ועוד. אל תשכחו להביא מהבית כדור לילדים, משחקי קלפים, שש בש ועוד על מנת שיהיו עסוקים.

 

5 – חיסכון כספי

הזמנת נופש בקרוואן תחסוך לכם לא מעט כסף. אם אתם משפחה עם 2 ילדים מגיל 12 הם כבר לא יוכלו להיות איתכם באותו החדר במלון ותצטרכו  להזמין שני חדרים. חוץ מזה כשמשלמים פחות על הלינה אפשר לבזבז יותר על מסעדות ואטרקציות. למרות זאת, כאשר אתם בוחרים נופש בקרוואן אל תבחרו בזול ביותר, אלא בדקו מה השירותים שהוא נותן, מה המיקום שלו והאם הוא איכותי.

 

6 – לנסוע מנקודה לנקודה

אם בוחרים בקרוואן לטיולים ונופש על מנת לנסוע לנקודות שונות באזורים מסוימים בארץ נהנים מנופים קסומים וחוויות משפחתיות בלתי נשכחות, העיקר שיהיה ממוזג.

נגררת

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
הריביירה (הכמעט) צרפתית

מה שטוב למיליון צרפתים, בוודאות טוב גם לנו. אימצנו קרואסון ומקרון, אימצנו גבינות ויין, מוטב שנאמץ עוד דברים. אבל

חוף ים
היי דרומה למפרץ

נואיבה היא אחת העיירות בסיני האהובות מאוד על ישראלים עוד משנות ה-70, כאשר היתה של ישראל ושמה היה "נביעות".

מפת אירופה
הערים הכי שוות באירופה

כמו בכל פעם שסוף סוף אתם בברייק מהעבודה, והצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל לארגן לעצמכם בריחה קטנה לאירופה, אתם

חוף בר
איפה מומלץ לישון בפוקט?

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד (543 ק"מ מרובע). האי נמצא במערב תאילנד כ-860 ק"מ דרומית מבנגקוק. פוקט הוא