נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד תמלילים משפטיים יכולים לחסוך לך זמן וכסף

פטיש

תמלול הוא פעולה המאפשרת להמיר דיבור לטקסט כתוב. לרוב, התמלול משמש לצורך עסקי או משפטי אבל אפשר להשתמש בו לעוד' מטרות הכוללות – הרצאות של סטודנטים, ראיונות, הקלטות, כנסים, ימי עיון, סרטוני וידאו, סיפורי חיים

ועוד.

אבל איך תמלילים משפטיים יכולים לחסוך לך זמן וכסף?

כל המידע לפניכם.

 

הקלטה

המון פעמים, כאשר בוחרים להקליט דיון המתקיים בבית המשפט, עלולים להיות רעשים ודיבורים העלולים לשבש את ההקלטה. כתוצאה מכך, יכולים להיות דברים חשובים שיתפספסו ולא יהיה אפשר להביא אותם כראיה בבית משפט ולכן, תמלול משפטי הוא הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות.

 

דיוק

תמלול, במיוחד תמלול משפטי, חשוב מאוד וצריך להיות מדויק עד לפרטים הקטנים. כשמדובר בעניין משפטי הרבה פעמים צריך לאסוף ראיות לבית משפט על מנת להוכיח לדוגמה חפות של אדם, וקיימת ראיה אחת מרכזית וחשובה מאוד שיכולה לסייע לכם נמצאת באחת ההקלטות הכי ארוכות, והרי אין סיכוי שתיקחו בזה סיכון, נכון? ולכן, מומלץ לקחת מתמלל מקצועי ומבין בתחום, על מנת שהוא יוכל לתמלל את ההקלטה הזאת בצורה הכי טובה.

גם אם יש משהו מעט לא ברור בהקלטה, מתמלל יוכל לקשר בין הדברים ולהעביר את זה כתוב בצורה הכי טובה שיש, והכי חשוב – יחסוך לכם זמן.

 

מילים לא מוכרות

המון פעמים, במיוחד בתמלול שהוא משפטי, נשמעים משפטים שהתוכן שלהם עלול להיות זר ולא מוכר.  התוצאה – תיאלצו לשבור את הראש על מנת להבין מה נאמר, ולכן, מומלץ לקחת מתמלל מקצועי המבין בתחום כדי שהוא יוכל לחסוך לך בזבוז זמן, עבודה כפולה ומיותרת והרבה כאבי ראש.

 

שפה

לעיתים בהקלטות נשמעת שפה שאינם מוכרת לכם או שאינכם מבינים אותה. כתוצאה מכך רק על הבנת השפה או לקיחת מתורגמן יעלו לכם כסף ויבזבזו לכם זמן ולכן, לקיחת מתמלל מקצועי אשר מבין בתחום ומבין את השפה הספציפית יכול לחסוך לכם זמן וכסף מלכתחילה.

 

שהצדק יהיה לצידכם

הרבה פעמים, במיוחד כשמדובר בעניין משפטי ובזירה משפטית, יש עניין להטות את הנאמר לצד שלכם. יכול להיות שמבחינתכם מדובר במשהו בלתי אפשרי, אבל אדם חכם ומבין בתחום הזה ידע מה לעשות כדי שזה יקרה, בדיוק כמו שאדם המפעיל פוליגרף יודע לשאול את השאלות על מנת שהנבדק ייצא נקי, כך גם במקרה הזה. המתמלל ידע ויוכל להעביר את השיחה אל הדף בצורה נקיה אך גם מוטית לצד הנכון על מנת שמבחינה משפטית תהיו בעמדת כוח בדיון החשוב שבשבילו הזמנתם את המתמלל.

 

תמליל משפטי החוסך זמן וכסף

לסיכום, לקיחת מתמלל מקצועי יכול לחסוך לכן הרבה זמן מיותר ובזבוז כסף. הן מבחינת דיוק, שפה והן מבחינת צדק ומילים לא מוכרות, והכי חשוב – יחסוך לכם כאבי ראש מיותרים.

בהצלחה.

ציוד משפטי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין