נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים נראה כי מדובר בכסף שולי אך לעיתים יהיה מדובר בסכום גבוהה ששייך לכם. הגשת בקשה להחזרי מס היא ללא עלות אך במידה ותרצו לעשות את זה באמצעות חברה מוסמכת, תצטרכו לשלם. אז כמה יעלה לכם בממוצע לשלם לחברת החזרי מס והאם זה משתלם?

 

החזרי מס – למה זה מגיע לי?

החזרי מס הם למעשה החזרים כספיים ממס הכנסה לאחר ששילמתם יותר ממה שהייתם צריכים. הסיבה לפערי התשלום נעוצה באופן חישוב תשלומי המס החודשיים. בעוד התשלום הוא חודשי, החישוב לתשלום נעשה לפי הערכת הכנסה שנתי. כמו כן, לא נכלל בחישוב לעיתים נקודות מס. למידע נוסף על החזרי מס ועל הדרכים לקבל את הכסף לכם, תוכלו לבקר באתר https://get-tax.co.il.

 

על מה ניתן לקבל החזרי מס?

החזרי מס תוכלו לקבל על תשלומי מס רחבים יותר ממה שהייתם צריכים לשלם, או על נקודות מס המקנות לכם הנחה בתשלומי המס שלא כובדו במהלך שנת המס (למשל: פיטורים, לידה, מחלה קשה ועוד). כמו כן, בחלק מהמקרים ובעיקר עבור עצמאים, תוכלו לקבל החזרי מס על הוצאות שהיו לכם אשר קשורות לעבודה או לעסק שלכם.

 

איך מגישים בקשה להחזרי מס?

על מנת להגיש בקשה להחזרי מס, יש לפנות לפקיד השומה באחד מסניפי קבלת הקהל של מס הכנסה. יהיה עליכם להגיש בצורה מסודרת בקשה לבירור החזרי מס ולצרף אליה מסמכים רבים שיכללו בעיקר: דוח הוצאות שנתיות, דוח הכנסה שנתית מכלל מקורות ההכנסה (לרבות הכנסת עבודה, הכנסה מהשקעה וכו'), וכן מסמכים ואישורים נוספים.

 

מישהו יכול לעזור?

בהחלט. תוכלו לקבל עזרה בהגשת הבקשה למס הכנסה. ישנן חברות מקצועיות בהן עובדים יועצי מס אשר יוכלו לעזור לכם בהגשת המסמכים ואף יוכלו להגיש אותם עבורכם. החברות הללו יוודאו שהגשת הבקשה שלכם תעשה בצורה המקצועית ביותר, כך שתוכלו לדעת שתהליך הבקשה יהיה מהיר יותר וכן יהיו לכם סיכויים רבים יותר לקבל את כל הכסף שמגיע לכם.

 

כמה יעלה לי בממוצע להגיש בקשה להחזרי מס?

כאמור, הגשת בקשה לבירור החזרי מס לפקיד השומה תהיה ללא עלות. יחד עם זאת, בבקשה תצטרכו לצרף מסמכים רבים ולרוב תרצו שיהיה איש מקצוע שילווה אתכם. שירותי אותן החברות יעלה לכם כסף. ממוצע התשלום על שירותי חברות אלה משתנה בהתאם לתנאי החברה, האם אתם שכירים או עצמאים, וכן בהתאם לגודל התיק שלכם במס הכנסה.

 

בסופו של דבר זה ישתלם לכם

אומנם שירותי החברות יעלה לכם כסף, אך בשורה התחתונה, בממוצע העלות של שירותים אלה יוצא שמרבית האנשים יוצאים ברווח. שירותי חברות יעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם ללא מאמץ.

החזר מס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.