נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא יודעים איזה מנגל לקנות? סיכמנו עבורכם את הנתונים

pexels-rachel-claire-4577379 (1)

אין הרבה חוויות ישראליות יותר מחוויית המנגל – נדמה כאילו הישראלי הממוצע נולד עם מלקחיים ביד אחת ונפנף ביד שנייה. אם גם אתם מהווים חלק מתרבות המנגל, ואתם מתלבטים לגבי המנגל הבא שתקנו לבית (ולא רק לבית) – אתם צריכים להכיר את כל הנתונים וכל האפשרויות ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. סיכמנו עבורכם כאן כל מה שצריך לדעת.

 

קודם כל – כמה על האש אתם עושים?

השאלה החשובה ביותר עליה צריך לענות לפני שאתם בוחרים איזה מנגל לקנות היא פשוטה – כמה המנגל הזה יהיה בשימוש? התשובה לשאלה הזאת תכריע קודם כל כמה נכון שתשקיעו במנגל הבא שלכם, ומתוך כך גם תכריע לגבי סוג המנגל הנכון ביותר עבורכם. אם אתם עושים מנגל לעתים רחוקות יחסית ובכמויות קטנות יחסית, יכול להיות שגריל גז קטן ופשוט יכול להתאים לכם, או שתוכלו ללכת על גריל פחמים קלאסי. ככל שכמויות הבשר ותכיפות השימוש מנגל גדלות כך גם כדאי להשקיע בגריל גדול ואיכותי יותר – ואם אתם צולים בשר בתדירות יום יומית או לכל הפחות כמה פעמים בשבוע, יכול להיות שכדאי לכם כבר להשקיע במטבח חוץ מקצועי ואיכותי, כמו אלה שניתן למצוא אצל די אנד אס בע"מ.

 

איפה המנגל אמור לעמוד, וכמה מרחב יש לו?

גם אלה כמובן שאלות חשובות מאוד, שלמעשה נותנות גבולות טכניים למנגל שבו תוכלו להשקיע. אם המנגל מוגבל למרפסת קטנה יחסית, עם מרחב מוגבל ועם חיבור ישיר לתוך החלק הסגור של הבית שלכם, ברור שמטבח חוץ גדול או שגריל פחמים מלא בעשן יהיו מתאימים פחות לצרכים שלכם. מצד שני, אם יש לכם גינה גדולה שבה ניתן לשלב גריל גדול ומקצועי – בהחלט ניתן להשקיע במשהו מקצועי וגדול יותר. גם סוגיית הניידות היא חשובה מאוד – האם יהיה צורך להזיז את המנגל ממקום למקום, והאם תרצו גם לקחת אותו מחוץ לבית במקרים בהם תעשו על האש בחוץ? במצב זה, ברור שמנגל עומד גדול פחות מתאים.

 

מי אמור להשתמש במנגל?

זו שאלה שחשוב לענות עליה בשביל להבין כמה מורכב יכול להיות השימוש במנגל, וגם לבטיחות יש חשיבות בהקשר זה. אם גם הילדים או המתבגרים שלכם מתעניינים בהכנת אוכל וצליית בשר, עדיף ללכת על גריל גז קטן ובטוח ולא על גריל פחמים קשה לתפעול והדלקה ומלא בעשן. מצד שני, אם המנגל הוא ה"ממלכה" שלכם בבית – אתם יכולים לבחור באופציה הנוחה ביותר עבורכם בלי להתחשב בשיקולים כאלה.

 

מענה מדויק על כל השאלות הרלוונטיות יאפשר לכם לבחור במנגל הנכון ביותר

ברגע שבו תענו על השאלות הרלוונטיות שכתבנו כאן, תוכלו לדייק בצורה הנכונה ביותר את המנגל שנחוץ לכם. כל מה שנשאר לעשות אחר כך הוא לפנות לחברה איכותית שמתמחה במוצרי גריל ומטבחי חוץ – וליהנות ממנגל חדש שישרת אתכם נאמנה לאורך זמן רב ובשר רב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
תפוח
איך להתכונן לצום לסירוגין

כולנו עסוקים במשקל שלנו, בנראות החיצונית ובדרך שבה התחושות שלנו מושפעות מכל העניין. אין ספק, דיאטה זה אמנם לגוף,

מיץ סלק
מיצים טבעיים: למה הם כל-כך מומלצים?

"סַלֵּינוּ עַל כְּתֵפֵינוּ, רָאשֵׁינוּ עֲטוּרִים; מִקְּצוֹת הָאָרֶץ בָּאנוּ, הֵבֵאנוּ בִּכּוּרִים" (לוין קיפניס). ארץ ישראל היא אכן ארץ "זבת חלב

מנעולן או פורץ?

להיתקע מחוץ לבית בלי שיש לנו מפתח זה לא דבר נעים, והאמת היא, שזה קרה בעבר לכל אחד מאתנו.