נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו תהליך השתלת שיער – שלב אחר שלב

איש

שמעתם רבות על השתלת שיער בטורקיה? נשמע לכם מעניין ואולי רלוונטי עבורכם אבל אין לכם מושג מה באמת קורה שם? הגעתם למקום הנכון. מה קורה בהשתלת שיער, מהן השיטות השונות? מה זמן ההחלמה וסיכויי ההצלחה לתהליך?

 

למה לעשות השתלת שיער בטורקיה?

ישראליים ואנשים רבים מכל העולם מוצאים את דרכם לעבור השתלת שיער בטורקיה. קיימת הערכה שמתבצעות בין 1000 ל 1500 השתלות שיער ביום אחד רק באיסטנבול ולא סתם. התהליך עבר פריצת דרך משמעותית בטורקיה ומרפאות רבות מתמחות בתחום. בנוסף, המחיר משחק תפקיד רציני כיוון שאת ההשתלה עצמה מבצעים אנשי צוות טכניים ולא הרופאים עצמם ההליך הופך זול הרבה יותר מאשר במדינות אחרות.

 

השתלת שיער

כיום משתמשים בשתי שיטו עיקריות להשתלת שיער עליהן נפרט בהמשך, בשתי השיטות השערות אשר יוחדרו לאזור הרצוי יהיו שערות שנקצרו מאזור פורה יותר בקרקפת, זקן ואפילו שערות בחזה. קצירת השערות תהיה השלב הראשון והן יעברו תהליך של ניקוי בתמיסה מיוחדת. השיטות שונות אחת מהשנייה והן מתאימות למקרים אחרים:

 

שיטת FUT (Follicular unit transplantation)

בשיטה זו מתחילים במציאת האזור התורם בקרקפת יחד עם רצועות עור שיופרדו לאחר מכן ויהפכו ליחידות של 2-4 שערות לכל יחידה. בשלב הבא יבוצעו נקבים קטנים (ערוצים) באזור ההשתלה ואליהם יוחדרו יחידות זקיקי השערות. השלב של פתיחת הערוצים הינו שלב קריטי כיוון שצפיפות החריצים, עומק החתך, זווית ההשתלה והסיטמריה של כל אלו ייקבעו את איכות ההשתלה את הנראות הטבעית שלה.

 

שיטת Direct Hair Implantation, או בקיצור: DHI

בשיטה זו עובדים עם מזרק מיוחד מטיטניום הדומה לעט עימו מוציאים את השערות מהאזור הפורה ולאחר שעברו בתמיסה מחדירים אותם אל העור באזור הרצוי. בשיטה זו אין צורך לפתוח את הערוצים ואין צורך לגלח את כל הראש כמו בשיטה הראשונה ולכן היא מקובלת מאוד אצל נשים וזמן ההחלמה שלה קצר יותר.

 

זמן ותהליך ההחלמה

זמן ההחלמה מתחלק לשניים – האזור התורם ממנו הוצאו זקיקי השיער יחלים כעבור ארבעה ימים ואחריהם לא יהיה ניתן לראות שינוי או מהיכן נלקח השיער להשתלה בעוד שזמן ההחלמה והתאוששות של האזור אליו החדירו את השערות יארוך כשנה. בימים הראשונים יפלו גלדים ועמם שיער מושתל שנמצא מעל פני העור כאשר הזקיקים נמצאים במקומם, לאחר שלושה חודשים תוכלו לראות שיפור משמעותי וצמיחה וכעבור שנה תהנו משיער מלא ובריא כמו שחלמתם עליו.

 

לסיכום

סיכויי ההצלחה לתהליך הינם גבוהים אם עברתם את התהליך במרפאה אמינה ומקצועית, טורקיה היא מובילת המהפכה בכל הנוגע לתחום השתלות השיער ולכן היא תהיה מקום טוב לעבור בו את התהליך של השתלת שיער, גבות ואפילו השתלת זקן וכמובן במחיר שהוא נמוך ב 30 עד 50 אחוז מישראל.

איש מחייך

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,