נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הוא בעצם מיינדפולנס ולמי הוא יכול להועיל?

תועלת מיינדפולנס

מיינדפולנס הינו מודעות לרגע, להווה ולמתרחש בתוכנו וסביבנו. ניתן להשיג מיינדפולנס באמצעות מדיטציה, הבנה עמוקה שכל מה שקורה לנו אינו רק 'רע' או 'טוב', שיש בידינו את היכולת לחשוב מחשבות חיוביות עלינו ועל העולם שסביבנו ולהתמקד בחווית ההווה במקום להסחף בדאגות לגבי העתיד, או צער על מאורעות העבר. סטודיו מיינפולניר מציע מגוון רחב של סדנאות בשעות נוחות, או שיעורים אונליין, לתרגול ולמידת מיינדפולנס לחיים בריאים ושלווים. 

 

מהו בעצם מיינדפולנס?

מיינדפולנס הוא מודעות לרגע ולהווה, תוך מיקוד בכל מה שקורה לנו בכאן ועכשיו. מיקוד זה הודף דאגות וחרדות לגבי העתיד, משכך צער ותחושת אובדן בגלל אירועים קשים שחווינו בעבר ומעניק לנו את מתנת הרגע, שכן ההווה הוא הרגע היחיד שאותו אנו באמת חווים.

באמצעות תשומת לב ותרגול עמוק של מה שקורה לנו ממש ברגע זה אצלנו ובסביבה, אנו משיגים רוגע, שלוות נפש, איזון בין גוף ונפש וגם הפסקה בריאה ממרוץ החיים. בסטודיו מיידפולניר שהוקם על ידי מדריך מיינדפולנס ניר קראוזה תוכלו ללמוד כיצד לתרגל מיינדפולנס בכל דרך שתבחרו, על ידי הגעה לסטודיו, על ידי שיעור אונליין או על ידי צפיה בשיעורים מוקלטים בכל שעה של היום שנוחה לכם.

תועלת מיינדפולנס

למי הוא יכול להועיל?

מיינפולנס יכול להועיל לכל אחד ואחת. אולם אנשים הסובלים מסטרס, קשיי שינה וחרדות או סובלים מדימוי עצמי בעייתי, יכולים ללמוד כיצד להרפות ולשחרר, להתרגע ולהרגע לקראת שנת לילה עמוקה וטובה, לקראת יום חדש, לקראת מבחן חשוב או פרזנטציה במקום העבודה, כיצד להתמקד במחשבות חיוביות על עצמנו ועל הסביבה וכיצד להפחית ולצמצם תסמינים של חרדה.

בנוסף, עם כל תרגול נוסף, אנו לומדים כיצד לחוות במלואם חוויות חיוביות כגון דרך יפה שאנו הולכים בה, בילוי עם חברים טובים, שעת משחק עם הילדים או ערב נחמד עם בן הזוג. כל אלו יעזרו לנו להניח את הטלפון או את הסחות הדעת האחרות בצד ולהתמקד במה שבאמת חשוב – האנשים היקרים לנו.

 

אודות ניר קראוזה

ניר קראוזה התוודע אל המיינפולנס בזמן שלמד את רזי האייקידו, אמנות לחימה יפנית, כאשר חלק מן התרגול הינו התרגעות ומיקוד לקראת פעולה. קראוזה גילה כי הכלים שרכש בתרגול עוזרים לו מאד להרגע לפני מבחנים ולהצליח בהם.

לאחר שבגר, החליט למקד את עצמו בשיטת המיינפולנס ולעזור גם לאחרים. הוא שהה שלושה שבועות במנזר במינאמר כדי ללמוד את סודות המדיטציה וההתרגעות ולמד מן הטובים ביותר. וכשחזר לארץ הקים את סטודיו מיינדפולניר ומסייע לאנשים רבים לחוות את הרגע.

 

מיינפולנס לחיים מלאים

בסטודיו מיינדפולניר תוכלו לרכוש כלים לתרגול הריכוז והמיקוד באמצעות מדיטציה כדי להתמקד בחווית הכאן ועכשיו, ברגע הזה, לחיים יותר מלאים, רגועים ושלווים יותר מאי פעם.

תועלת מיינדפולנס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,