נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כולל הייצוג המשפטי של עורך דין מקרקעין ברכישת דירה מקבלן?

עורך דין מקרקעין

רכישת דירה חדשה מקבלן היא חלומם של ישראלים רבים. בכדי לוודא שהחלום אכן מתכתב עם הבטחות הקבלן והמציאות בשטח, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה בתחום. במאמר שלפניכם תוכלו לראות בהרחבה אילו שירותים משפטיים כלולים בייצוג המשפטי שתקבלו מעורך הדין.

 

רכישת דירה מקבלן – לאילו דברים חשוב לשים לב?

ישראלים רבים חולמים על רכישת דירה משלהם, כאשר רכישת דירה חדשה מקבלן היא ללא ספק בגדר הגשמת החלום. יחד עם זאת, כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן יש לשים לב להסכם הרכישה "הסטנדרטי" ולכל הנספחים הנלווים, עליהם הקונים יידרשו לחתום בשלבים מאוחרים יותר.

מלבד חוזה המכירה עצמו, פעמים רבות נדרש לוודא דברים נוספים המשפיעים על כדאיות העסקה, כמו מהן הסנקציות במקרה של איחור במסירה, באיזה שלב תתבצע מסירת החזקה, האם התקבל היתר בנייה, האם הקבלן שילם את כל התשלומים המוטלים עליו ועוד.

קניית דירה

למה חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מקרקעין ברכישת דירה מקבלן?

קונים רבים נוטים לחשוב כי חוזה הרכישה "הסטנדרטי" מול הקבלן הוא חוזה שאינו בר שינוי וכי לא נדרש להקדיש תשומת לב מיוחדת לחוזה ולתנאים המופיעים בו. אך למען האמת, חוזה הרכישה מוטה לטובת הקבלן ופעמים רבות מומלץ ואף הכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין בקריות או בכל אזור אחר, בכדי לבצע בו שינויים שיבטיחו את שמירת האינטרסים שלכם בעסקה.

מלבד בדיקת חוזה הרכישה והנספחים הנלווים, ליווי מקצועי של עורך דין מקרקעין מומחה בתחום יבטיח לכם כי תקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם וכי ניתן לבצע את העסקה בראש שקט ובטוח וללא סיכונים מיותרים.

 

מה כולל הייצוג המשפטי של עורך דין מקרקעין ברכישת דירה מקבלן?

הייצוג המשפטי של עורך דין מקרקעין בחיפה יכול להיות שונה מהייצוג המשפטי של עורך דין מאזור אחר בארץ, כאשר השירותים השונים מושפעים מרמת המומחיות, תחום ההתמחות, הניסיון והוותק של עורך דין המקרקעין.

יחד עם זאת, ניתן למנות מספר שירותים בסיסיים הכלולים כמעט בכל ייצוג משפטי מטעם עורך דין מקרקעין ברכישת דירה מקבלן וביניהם:

  • מעבר על הסכם הרכישה
  • בדיקת החיובים הכספיים בהסכם המכר
  • בדיקת הביטחונות שיאפשרו לכם לקבל משכנתא
  • טיפול שוטף מול הרשויות – רשות המיסים, עירייה, טאבו ועוד

 

שכר טרחת עורך דין מקרקעין ברכישת דירה מקבלן

החל משנת 2014 קבע המחוקק הגבלה על שכר הטרחה שעורכי דין מקרקעין יכולים לגבות בעסקאות רכישת דירה מקבלן, כאשר תקרת שכר הטרחה המקסימלית לרישום הזכויות עומדת כיום על סך 5,374 ₪.

 

לסיכום

רכישת דירה מקבלן היא ללא ספק אירוע משמח ומרגש ובכדי להבטיח שהוא אכן יישאר כזה, חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מקרקעין מומחה שידאג וישמור על האינטרסים שלכם, הן מבחינת מעבר על הסכם הרכישה והן מבחינת שירותים נוספים כמו בדיקת חיובים כספיים וביטחונות, טיפול שוטף מול הרשויות השונות ועוד.

עורך דין מקרקעין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן