נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי מומלץ להתייעץ עם עו"ד מס?

עורך דין מס

עצמאים ובעלי חברות מחויבים בחובות דיווח ובתשלומים שונים לרשויות המס השונות. כן הם מחויבים גם בניהול ספרים ובדיווחי אמת. חובות אלה יוצרות חשיפה משמעותית להליכים מסוגים שונים, הליכים מנהליים והליכים פליליים אשר עשויים להוביל לתשלומים גבוהים ובמקרים חריגים גם לעונשי מאסר. התייעצות עם עו"ד מס יכולה לסייע להתמודד עם הליכים אלה בהצלחה יתירה. ריכזנו עבורכם מספר מצבים בהם ההיוועצות משתלמת. 

 

הליכים מול מס הכנסה

מס הכנסה מנהל בשנה מאות ואלפי הליכים פליליים מטעמים שונים עבירות בקשר לניהול ספרים, העלמות מס הגוררות הליכי חקירה ומעצר, דיוני שומה ועבירות נוספות. עורך דין מקצועי הבקיא בדיני מיסים יוצר חומה בצורה מול הליכים אלה, ועשוי, במקרים המתאימים, להמיר את ההליכים הפליליים בתשלום כופר ובהליכים מנהליים.

אם אתם זקוקים לעורך דין כדי להתמודד עם אחד מההליכים המפורטים – מומלץ לפנות לעורך דין מקצועי ואיכותי המנוסה בתחום, כפי שתוכלו למצוא באתר krisitax.com.

 

הליכים מול מס ערך מוסף – מע"מ

בדומה לעבירות המס, גם כאן מדובר בהליכים פליליים לכל דבר ועניין. קבלת ייעוץ מתאים עשויה להמיר את ההליכים הפליליים להליכים מנהליים הכרוכים בתשלומי מיסים גבוהים יותר ואף מעצר או במקרים חמורים מאסר. עיסוק בהליכים פליליים מול רשויות המס דורש מומחיות מיוחדת, ולרוב עורכי הדין המומחים לעניין עוסקים בתחומים אלה בלבד.

 

עבירות בניגוד לחוק לאיסור הלבנת הון

הלבנת הון נמצאת במוקד האכיפה של הרשויות בעת האחרונה. מדובר בחוק המתעדכן כל העת ומטיל חובות, שברובן לא ידועות לאדם מן השורה. כבעל עסק או חברה, פעמים רבות מוטלות עלינו, מעבר לחובות האישיות, גם חובות הנובעות ממערכת היחסים בין העסקים לבין הלקוחות.

פעולות המבוצעות בניגוד לחוק לאיסור הלבנת הון, כרוכות בסנקציות חמורות ביותר, וייעוץ משפטי מתאים ימנע את הפרת הוראות החוק.

 

ייעוץ ותכנון מס

חלק ניכר מהוצאות עסק על היקפיו השונים נעוץ במיסוי המוטל עליו על ידי רשויות האכיפה. קיימים מנגנונים חוקיים, המאפשרים תכנון מס לגיטימי, המאפשר להפחית את המיסוי באופן משמעותי ולהימנע מכפל מס. עורך דין מומחה למסים יכול לספק עבורכם עצות זהב לניהול נכון של המיסוי ותכנון כיצד לשלם את המס החוקי הנמוך ביותר.

 

מיסוי מקרקעין

מכירה או רכישת נכסים כרוכה בתשלומי מיסים הן על מוכר הנכס והן על הקונה. מעבר לשווי הנכס המגיע פעמים רבות בצמוד לרכישת נכס נוסף או חלופי, יש להתחשב בגובה המיסים שאתם צפויים לשלם בכל אחת מן העסקאות. עורך דין המכיר את רזי מיסוי המקרקעין יכול לסייע בידכם להפחית את המיסוי, או לקבל פטור ממיסוי או מחלקו בזכות ידיעותיו בתחום.

לרוב, תחשיבי ההפחתה או הפטור ממס מורכבים עבור ההדיוטות, ולמוכר או קונה נכס יש משתנים רבים שעליו להביא בחשבון טרם ביצוע העסקה. חיסכון כספי משמעותי עשוי להעלות את כדאיות העסקה.

עורך דין מס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין