נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי קנאביס רפואי יכול לשפר את איכות החיים? כל התשובות

שמן קנאביס רפואי

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה בצריכת הקנאביס הרפואי בקרב אנשים שונים שסובלים מתסמונות ומחלות שונות. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך בבחינה מעמיקה של הנושא, במטרה להבין מתי הקנאביס הרפואי יכול להביא לשיפור משמעותי באיכות החיים? שכן, אותם אנשים בוחרים בקנאביס דווקא מסיבה זו. הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות לשאלה המתבקשת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שהסתייענו בגורמים שיודעים דבר בנושא הקנאביס הרפואי. מדובר באנשים שצורכים אותו כבר מעל ל – 5 שנים. אם אתם תוהים איך הגענו אל אותם אנשים, נציין בפניכם כי פרסמנו פוסט בקבוצה של צרכני קנאביס רפואי. כתבנו שאנו צפויים להוציא מדריך שעוסק בנושא ושאלנו את השאלה שהוצגה בפניכם בתחילת המדריך. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 29 אנשים ובחרנו את התשובות של כמה מהם. תשובות אלו יופיעו בפניכם בשורות הבאות.

 

מתי קנאביס רפואי יכול לשפר את איכות החיים? התשובה של מ' מתל אביב

כל האנשים שנבחרו לסייע לנו בכתיבת מדריך זה יצוינו בפניכם בעילום שם. מ' ציין בפנינו שהוא צורך קנאביס רפואי כבר 8 שנים. לדבריו, הוא משפר את איכות החיים שלו באופן משמעותי. מ' סובל מכאבי ראש חזקים מאוד. בשנים האחרונות הוא בוחר לצרוך שמן קנאביס רפואי שהותאם לו על ידי הרופא שלו. מדובר בשמן שמאפשר לו להפחית את כאבי הראש מעוצמה 10 לעוצמה 3 ולעיתים אף לפחות מזה.

 

מתי קנאביס רפואי יכול לשפר את איכות החיים? התשובה של ח' מחיפה

ח' ציינה בפנינו שהיא צורכת קנאביס רפואי בתפרחות כבר 4 שנים רצופות. לדבריה, היא סובלת ממחלה שפוגעת בפוריות שלה וגורמת לה לכאבים חזקים מאוד. היא צורכת את הקנאביס בגלל שהוא מאפשר לה לחיות חיים "רגילים" ונטולי כאב. לדבריה, בימים שלא הייתה צורכת את הקנאביס, היא לא הייתה יכולה לקום מהמיטה מרוב כאבים. היום היא כבר לא יכולה להעביר יום ללא קנאביס שמציל את החיים שלה.

 

מתי קנאביס רפואי יכול לשפר את איכות החיים? התשובה של ג' מתל מונד

ג' אמר לנו שהוא צורך קנאביס רפואי כמעט 8 שנים. לדבריו, הוא סובל ממחלה נדירה שגורמת לכאבים עזים במפרקים. הוא אמר שצריכה של קנאביס משפרת את איכות החיים שלו באורח פלא. לדבריו, לפני שצרך את הקנאביס, הוא היה שוכב בספה בבית מבלי לזוז. שכן, כל צעד הכי קטן שהוא עשה עלה לו בכאב. ג' אומר שקנאביס רפואי שיפר לו את החיים מקצה לקצה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מתי קנאביס רפואי יכול לשפר לכם את איכות החיים. אנו מאחלים לכם שלא תדעו עוד כאב ושתמצאו את הדרך שלכם להקל על הכאב במידה ואתם חווים כזה.

קנאביס רפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים