נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף – נדל"ן בישראל או בארה"ב?

פנים דירה ריקה

כיום, קשה שלא לשמוע את השיחות הרבות על שוק הנדל"ן בארצות הברית ואת הסוגיה המעניינת והדילמה המוכרת: איפה עדיף להשקיע ולקנות, בנדל"ן בישראל או בארה"ב. למעשה, מומחים רבי ממליצים על רכישת נכס בארצות הברית ומעדיפים אותו על פני הנכסים ושוק הנדל"ן בישראל. למרות זאת – קניית נדל"ן בארצות הברית אינה כה פשוטה ומוכרת לנו כמו בארץ, ומדובר בתהליך שלרבים מאתנו שלא גרים בארצות הברית, יהיה הרבה יותר קשה לבצע.

בכל מקרה – לפני הכניסה לעסק ההשקעות והבחירה בנדל"ן בישראל או בארצות הברית, כדאי להכיר את השוק היטב ולהחליט באופן מושכל ורציונלי, לאחר בדיקה מעמיקה של שני השווקים הללו. לשם כך – לפניכם כל מה שחשוב לדעת על מה עדיף – נדל"ן בישראל או בארה"ב.

 

מהם היתרונות בשוק הנדל"ן בארצות הברית מאשר בישראל?

מערכת הנדל"ן בארה"ב – שקופה ונוחה

לעומת מערכות הנדל"ן בארץ שאינן באמת מרכזות את המידע והאופציות ואינן נוחות במידה רבה למשתמש המחפש השקעה או רכישה בישראל – בארצות הברית שוק הנדל"ן ידוע בהיותו מקצועי ומהימן ובעל שקיפות מלאה והוגנת. כחלק ממאפיין זה, ניתן למעשה למצוא מידע על כל הנכסים הקיימים תוך שקיפות מלאה ומספר רב של פרטים. לעוד פרטים על שוק הנדל"ן בארצות הברית היכנסו ללינק – https://usa-invest.co.il.

 

תשואות גבוהות שעולות על התשואות בארץ

שוק הנדל"ן בארצות הברית מחזיק בממוצע תשואות די גבוה לנכסיו, של בין 9-10 אחוזים, לעומת ממוצע התשואות בישראל שעומד על בין 3-5 אחוזים. מדובר בתשואה הכפולה מישראל. כך שוק הנדל"ן בארצות הברית עשוי לטמון בחובו אופציות נהדרות להשקעה. האחוזים הגבוהים הללו והעובדה שארצות הברית נהיית מעצמה חזקה יותר ויותר עם השנים, הופכים את ההשקעה בה לכדאית ורווחית במיוחד.

 

מה היתרונות בשוק הנדל"ן הישראלי לעומת ארצות הברית?

התעסקות עם שוק מוכר ונהיר

לעומת שוק הנדל"ן בארצות הברית, השוק הישראלי כבר מוכר ונהיר לנו, ולעומת הסיפור הגדול והכאב ראש שתגרום לנו השקפה בארצות הברית – השקעה בישראל אינה מסובכת כלל, אתם כבר מכירים את מגוון הערים, כך שסקר השוק שתאלצו לבצע יהיה פשוט ונחמד הרבה יותר.

 

בירוקרטיה פשוטה יותר

רכישת נדל"ן או השקעה בנדל"ן בארצות הברית, גוררות ללא ספק בירוקרטיה מסובכת עבורנו הישראלים. רובנו, לא מחזיקים בחשבונות אמריקאים ולא מבינים מספיק בבירוקרטיה ובמשרדים השונים בה. לכן רכישת דירה בארצות הברית תגרור בירוקרטיה כה רבה ומפרכת שאינה מוכרת לנו לעומת הבירוקרטיה הישראלית המוכרת משכבר.

 

אז מה עדיף ואיזה שוק נדל"ן כדאי לנו?

כפי שקראתם כאן, שני שוקי הנדל"ן טומנים יתרונות וחסרונות מסוימים. ההכרעה ביניהן צריכה להיות אינדיבידואלית ובהתאם למאפיינים של כל אדם ואדם. למי שמעורה בארצות הברית ומחזיק שם בקשרים, עורכי דין וכו' – יהיה פשוט יותר לבצע את הרכישה וההשקעה ויעדיף כנראה את האופציה הזו. לעומת זאת מדובר ברכישה שאינה פשוטה כלל עבור המשקיע המתחיל, והוא עשוי להתקשות בה בעצמו.

 

וילה יפה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים