נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נכסים דיגיטליים – אפיק השקעה שיבטיח את העתיד שלכם

השקעה דיגיטלית

על הנדל"ן של העתיד כבר שמעתם? השקעה בנכס דיגיטלי הוא אחיד מהאפיקים החדשים והמבטיחים בעולם הפיננסי. מהו נכס דיגיטלי? איך מפעילים אותו ומה צריך לדעת? המשיכו לקרוא וגלו מה ההשקעה הבאה שלכם ואיך תרוויחו ממנה.

 

מהו נכס דיגיטלי?

נכס הינו משאב פוטנציאלי לייצור הכנסות כספיות עבור בעליו. דוגמאות לנכסים הם בהחלט דירות ומגרשים אך גם מניות ועסקים למטרות רווח. העידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים מאפשר השקעה בנכסים דיגיטליים מהפשוטים ביותר כמו ערוצים ומשתמשים ברשתות החברתיות והחנויות השונות עליהם נפרט בהמשך.

  • בלוג – כל תחביב שאתם מלאים בתשוקה אליו יכול לשרת אותכם גם לפיתוח ושמירה עליו וגם אפילו להרוויח ממנו כסף. תוכלו למצוא אנשים שיתעניינו בתוכן שתפרסמו וכל שיתוף פעולה כמו מכירת קישורים למקדמי אתרים, פרסומות דרך גוגל אדסנס ועוד יוכל להכניס לכם כסף. כמובן בתנאי שהנכס הינו מושקע ובעל תוכן איכותי שיש לו ביקוש.
  • אתר מייצר לידים – הוא אתר וירטואלי המספק מידע שונה על בעלי מקצוע ושירותיהם ואמצעי תקשורת מולם. כל כניסה לקישור של אותו בעל המקצוע כמו עורכי דין, רופאים, חשמלאים או אפילו תזונאים וכולי יהיה שווה כסף מאותו בעל המקצוע מכיוון שיצרתם לו מוקד חשיפה שפוטנציאלי לרווח.
  • קורס וידיאו מוקלט – בהמשך לבלוג שייצרתם, אם הוא מייצר תנועה רבה של גולשים ואנשים מעוניינים לשלם בשביל לקבל עוד מידע נגיש ואיכותי עבור קורס מוקלט בתחום שאתם מבינים ומצליחים בו.
  • אתר אפיליאציה – נכס וירטואלי המספק סקירות של מוצרים שונים ומציע את הקישורים לקנייתם כך תוכלו לקבל עמלה על כל קליק בקישור הנ"ל. התוכן הכתוב לא חייב "למכור" את המוצר אלא רק להכניס אותו להסביר במילים שלכם.
  • אתר מסחר מקוון – אתר בו אתם יכולים למכור מוצרים שאינכם מחזיקים אלא דרך דרופשיפינג מאתרים אחרים שמוכרים במחיר נמוך יותר אך מונגשים בצורה מעולה אצלכם.

 

אם אני לא מעוניין לתחזק את הנכס ורק מעוניין להשקיע כסף?

רעיון מעולה, למה שלא תיתנו ל INVESTA להשקיע את המאמץ והאנרגיה עבורכם? ניתן לקנות שירות הקמת נכסים דיגיטליים עם צפי משוער לרווחים לטווח מסוים. אינבסטה מציעה בניית נכס דיגיטלי, הטמעת פרסומות, מאמרי קישור ועוד.

 

תנו למספרים לדבר

מחצי שנה ועד שנה מרגע הרכישה רוב הלקוחות של אינבסטה מייצרים כ 5% מסך ההשקעה שלהם בשנה, כשלוש שנים לאחר מכן מייצרים הכנס של  22.5% מסך ההשקעה ולאחר 5 שנים כ 115% כל זה מצפייה בפרסומות באתר, קישורי שותף, מוצרים דיגיטליים, שטחי פרסום ועוד.

 

מסכמים

הנכס הדיגיטלי מבית אינבסטה מבוסס על אתר תוכן העומד בסטנדרטים של גוגל עם תוכן מקורי, עיצוב ומבנה אתר ברור, תקין ומושך. השקעה באפיק זה מעולה עבור כל מי שמבין שהעתיד נמצא במרחב הדיגיטלי.

השקעה דיגיטלית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים