נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תוך כמה זמן רואים תוצאות בתהליך קידום אורגני בגוגל

איש שיווק

קידום אורגני הוא מונח המתייחס לקידום אתר אינטרנט בסולם תוצאות החיפוש המתקבלות במנוע החיפוש של גוגל.

יתרונו של קידום אורגני הוא בכך שהוא מייצר לבעל העסק חשיפה יומיומית בפני קהל גדול של גולשים, מבלי שחשיפה זו תהיה בעלת אוריינטציה פרסומית.

קידום אורגני הנעשה בצורה נכונה, יכול לקדם את העסק בצורה משמעותית.

עם זאת, מדובר בתהליך שעשוי לארוך זמן מה. 

 

מנוע החיפוש של גוגל – על קצה המזלג

מנוע החיפוש של גוגל פועל על בסיס אלגוריתם אשר סורק את כלל רשת האינטרנט בהינד עפעף. בעת חיפוש מונח מסוים במנוע החיפוש של גוגל, אותו אלגוריתם מצליח למיין את כלל תוצאות החיפוש לפי אתרים בעלי מאפייני איכות מסוימים. תוצאות החיפוש אשר יופיעו ראשונות, הן של האתרים בעלי קריטריונים אותם מדרג מנוע החיפוש של גוגל כאינדיקטורים לאיכות.

 

קידום אורגני בגוגל

מאחר שהגולש הממוצע אינו נוטה לעיין במספר רב של תוצאות חיפוש, סביר כי האתר בו יבחר יהיה זה שיופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ולעיתים אף רק בחציו העליון.  קידום אורגני בגוגל פירושו ביצוע פעולות אופטימיזציה של אתר העסק, על מנת לקדם אותו במעלה תוצאות החיפוש.

 

קידום ממומן בגוגל

בשונה מקידום אורגני, ניתן לקדם את העסק לראש רשימת תוצאות החיפוש על ידי תשלום לגוגל. פרסום בצורה ממומנת מתבסס על בחירת מילות מפתח, עיצוב המלל והנראות של תוצאת החיפוש באופן מלא על ידי בעל האתר ובחירת מידת החשיפה של המודעה. ככל שמעגל החשיפה המבוקש הוא גדול יותר, עלות הפרסום תהיה גבוהה יותר.

 

החודשים הראשנים של הקידום האורגני

היתרון בקידום האתר בצורה אורגנית, היא על ידי מיצובו במקום מוביל ברשימת תוצאות החיפוש בצורה הנחזית לגולש כטבעית ולא מבוססת רכיב כספי. לצורך קידום האתר באופן אורגני, יש צורך בביצוע תדיר של מספר פעולות.

בין פעולות אלו, ניתן למנות הזנה קבועה של תוכן איכותי לאתר הכולל מילות מפתח מתאימות, שיפור מתמיד של מהירות השיטוט בו והטמעת קישורים לאתר באתרים חיצוניים המהווים פלטפורמה לפרסום מאמרים. ביצוע פעולות אלה באופן תדיר, יקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש.

 

המפנה – כעבור חצי שנה

שלב החשיפה של האתר במסגרת קידום אורגני הוא לרוב נמוך בחודשים הראשונים לפעולת הקידום, אולם כעבור כ- 3 עד 4 חודשים, ניתן יהיה להבחין בעליה מתונה בחשיפות של האתר לגולשים ברשת. בחלוף חצי שנה, ניתן יהיה להבחין בהקלקות מצד גולשים וככל שתפעול נוכחות האתר ייעשה בצורה מתמדת, צפויה בחלוף כשנה עלייה של האתר לכיוון ראש תוצאות החיפוש.

 

קידום אורגני בגוגל – הסבלנות משתלמת

פעולת הקידום האורגני דורשת אורך רוח והתמדה יומיומית, אשר בחלוף מספר חודשים עשויה להניב תוצאות.  קידום האתר באופן רציף למשך מספר חודשים, יאפשר לבעל האתר למצב עצמו במקום גבוה ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל, מה שיוביל לחשיפתו לגולשים באופן יומי ויאפשר לו לצמוח ולמשוך אליו לקוחות.

גראף

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים