נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נעלי צעד ראשון לתינוק – בחירה בעלת משמעות

נעלי צעד ראשון לתינוק ראשית

אחד הרגעים המרגשים והמפורסמים, שכולנו חולמים לתעד במהלך הגדילה של תינוקנו, זה את צעדיו הראשונים בעולם. אך מעבר להתרגשות הגדולה, מדובר בצעד משמעותי לתינוק וחובתנו לדאוג שיכנס לנעליים הנכונות ביותר עבורו.

 

לשמור על הרגליים

למרות שמרבית הרופאים ימליצו לאפשר לתינוקכם ללכת כמה שיותר זמן ברגליים יחפות, בחירת הנעליים הראשונות של התינוק, נעלי צעד ראשון, היא בחירה בעל משמעות מאוד גבוהה. תינוקות זקוקים לנעלי צעד ראשון – כי זה שומר על הרגליים שלהם. בדיוק כמו למבוגרים, כך גם לתינוקות – הנעליים מונעות ממנו לדרוך על דברים מזיקים ומסוכנים.

 

התפתחות תקינה

ההבדל בין מבוגרים לילדים היא שכף הרגל של ילדים עד גיל שמונה נמצאת בתהליך גדילה. כדי לשמור על תהליך בריא ותקין, יש משמעות גדולה לבחירת נעלי צעד ראשון לתינוק. אסור שהנעל תהיה צמודה מידי לרגלו של הפעוט ותמנע ממנו התפתחות תקינה. בעיה נפוצה שיכולה להיווצר מרכישת נעל צמודה מידי, או אי החלפת נעל בזמן, היא ציפורן חודרנית. כדאי למנוע זאת, ראוי לבדוק תכופות את התאמת הנעל לפעוט ולהחליף בעת הצורך תוך כדי שמירה על התאמה נכונה.

 

לכו למדוד

חשוב לוודא בקניית נעלי צעד ראשון, שהנעל אכן מתאימה לרגל הפעוט בצורה חד משמעית. לכן, לא כדאי להזמין באינטרנט או לקנות בלי התינוק עצמו. קחו את התינוק אתכם אל קניית הנעל הראשונה! כדאי גם לוודא שהפעוט נמצא במצב רוח טוב, לאחר שינת הצהריים שלו. תארזו קצת חטיפים ופירות, וקחו את הפעוט שלכם לחנויות הנעליים כשהוא מוכן למדידות רבות, על מנת שתוכלו לספק לו את הנעליים הטובות והבריאות ביותר.

 

צורות הנעליים

כדי לבחור בנעל גמישה שנותנת לרגל לנוע בצורה חופשית בתוך הנעל. לנסות כמה שיותר לדמות הליכה יחפה, רק עם נעליים. על הסוליה להיות שטוחה ומדומה כמה שיותר לרגל עצמה. מומלץ לקנות נעלי צעד ראשון שקל לנעול ולחלוץ, סקוטש עשוי להקל על חייכם באופן חד משמעי ויסיר דאגה מליבכם לשרוכים פרומים.

 

איפה כדאי לקנות?

בגלל שבחירת נעלי צעד ראשון לתינוק כ"כ משמעותית, מומלץ לא להיבהל מלשלם מחיר יקר יותר כדי לקבל מוצר איכותי יותר. יש לא מעט מוצרים נחותים וזולים בשוק, אמנם למען בריאות והתפתחות תקינה של ילדכם, ראוי לשלם יותר. מדובר בבחירה מאוד חשובה שאסור להקל בה ראש. לכו לחנויות בעלות השם והיקרות יותר, שם תמצאו אנשי מקצוע מנוסים שיעזרו לכן לעשות את ההחלטה הנכונה ביותר.

 

החלטה חשובה מאוד

חשוב מאוד להקשיב לכל הטיפים הללו ולא לקנות נעלי צעד ראשון באגביות. חשוב להתייעץ, לשאול, לחקור ולדעת את כל הפרמטרים החשובים כשבאים לקנות לתינוקכם את נעליו הראשונות. כי בסופו של דבר, בריאות הילד והתפתותו התקנית היא מעל הכל.

נעלי צעד ראשון לתינוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
רעיונות לסטייל מגניב לנערות
6 רעיונות לסטייל מגניב לנערות

כשזה מגיע לסגנונות לבוש מגניבים לנערות, הכול בנוי על מציאת פריטים ייחודיים וטרנדיים המשקפים את האינדיבידואליות והאישיות. במאמר זה,