נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עמלת פירעון מוקדם – מהו גובה העמלה ובמה זה תלוי

מחשבון ובית

אם לקחתם בעבר משכנתא או שיש לכם תכנון לקחת משכנתא, בוודאי נתקלתם לא פעם בכל מיני מושגים שלא בטוח שהיו מובנים לכם עד הסוף.

אחד המושגים שעלולים לגרום לבלבול לא קטן הוא המושג עמלת פירעון מוקדם, ולרבים לא ברור מה בדיוק הוא אומר.

כדי לעשות סדר וכדי שלא תמצאו את עצמכם נעים במרחב לא ברור של עוד ועוד תשלומים, החלטנו להרים את הכפפה ולעשות לכם סדר בנושא.

אז ברוכים הבאים אל המאמר:

עמלת פירעון מוקדם – מהו גובה העמלה ובמה זה תלוי.

 

עמלת פירעון מוקדם – מי, מה, מו

אז בואו תחילה נשים את הדברים על השולחן – עולם המשכנתאות הוא עולם שעמוס במידע, מושגים ותשלומים שמרגיש כאילו צצים לנו משום מקום. המצב הכי לא נעים לעמוד בו הוא מצב שבו אתם יושבים אל מול נציג הבנק ומהנהנים מבלי לדעת על מה מדובר, ולבסוף חותמים על מסמכים שאין לכם מושג מה הם באמת מורים לכם לעשות.

אז מהי עמלת פירעון מוקדם? פשוט מאוד. ברגע שאתם מקבלים משכנתא מהבנק, הבנק רשאי לחייב אתכם בעמלות מסויימות עבור פירעון מוקדם של המשכנתא. בין אם פירעון מוקדם הוא חלקי או מלא – הבנק רשאי לדרוש את העמלה עבורו. חשוב לדעת שקיימים לא מעט אנשים שזכאים לפטור מתשלום עבור עמלת פירעון מוקדם, וכדי לדעת אם אתם נמנים איתם – חשוב להתייעץ עם יועצי משכנתאות שונים.

 

עמלת פירעון מוקדם – זה יקר?

עמלת פירעון מוקדם לא בדיוק מסתכמת בכמה שקלים בודדים, והיא יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד שיתווספו גם ככה לסכומים גבוהים מאוד שאתם משלמים עבור החזר ההלוואה. כדי לא להגיע למצב שיפתיע אתכם ויתפוס אתכם לא מוכנים לקראת התשלומים הגבוהים של עמלת פירעון מוקדם – מומלץ מאוד להתייעץ עם יועצי משכנתאות שיוכלו להכווין אתכם בדרך הטובה והבטוחה ביותר.

 

עמלת פירעון מוקדם – מהו גובה העמלה ובמה זה תלוי?

אז בואו ונגיע לעיקר, ונבין איך מחושב גובה העמלה ובמה בדיוק הוא תלוי. היות והמשכנתאות שונות כל אחת מהאחרת, גובה עמלת פירעון מוקדם מחושבת ביחס לסכום הכולל של המשכנתא. היות וגם כל בנק מחזיק בתנאי משכנתא שונים ובמסלולי משכנתא שונים, עמלת פירעון מוקדם עשויה להיות שונה מבנק לבנק. מה שכן חשוב לזכור הוא שבנק ישראל מורה על תנאים בסיסיים שכל הבנקים צריכים לעמוד בהם, ולכן השוני בין בנק לבנק לא יהיה דרמטי.

 

אתם לא צריכים לעמוד בזה לבד

כל נושא עמלת פירעון מוקדם הוא בהחלט לא נושא פשוט, אבל אין שום סיבה שתעמוד בו לבד. ראשית, חשוב לדעת שקיימים המון כלים אינטרנטיים אמינים שניתן להשתמש בהם על מנת לחשב את גובה עמלת פירעון מוקדם בהתאם לתנאי המשכנתא שלכם. אולם עם כל הכבוד לכלים האינטרנטיים, תקלות לצערנו קיימות בשפע ולכן עדיף להתייעץ עם נציג אנושי שיוכל ללוות ולסייע לכם לכל אורך הדרך. צריכים ייעוץ? הכירו את משכנתא אינפו – בדרך שלכם למשכנתא המושלמת עבורכם.

 

משכנתא אינפו – חוסכים לכם כאבי ראש

חברת משכנתא אינפו הוקמה מתוך רצון לעמוד לצד האנשים שזקוקים למשכנתא מהבנק. עם בעלי המקצוע הטובים ביותר, יועצי המשכנתאות המנוסים ביותר ועם אלפי לקוחות מרוצים, מהווה היום משכנתא אינפו מקור מידע אמין שיוכל ללוות, לייעץ ולהדריך אתכם לאורך כל הדרך – מרגע קבלת ההצעה למשכנתא, ועד רגע החתימה על המסמכים. רוצים לדעת עוד? היכנסו לאתר של חברת משכנתא אינפו ותתחילו לצעוד בדרך הבטוחה למשכנתא https://www.mashcantainfo.com.

 

שעון ומטבעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים