נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פרויקטים חשובים שכדאי להכיר בשנת 2019

דולרים

שנת 2019 עומדת כולה בסימן של פיתוחים טכנולוגים פורצי דרך, כאשר כיום הפרויקט החשוב ביותר שעליכם להכיר הוא פרויקט הר הביטוח  אשר מאפשר לכם לקבל בחינם דו"ח מקיף בנושא הביטוח אותו אתם מחזיקים.

פרויקטים בולטים בשנת 2019

שנת 2019 עומדת כולה בסימן של מהפכה טכנולוגית, כאשר החידוש הבולט נוגע לענפים אשר בעבר היו מורכבים ובירוקרטים מאוד. למעשה, ניתן לראות כי בשנת 2019 יש לא מעט פרויקטים אשר נועדו להנגיש לציבור מידע מהותי, החל מענף הביטוח ועד ענף הבריאות, וזאת במטרה לאפשר לציבור לקבל אינפורמציה ולהקל בהוצאות, כאשר כיום ישנו פרויקט חשוב שכל אזרח ישראלי צריך להכיר בשנת 2019, ולהלן כל הפרטים לגביו.

משפחה

מהו הפרויקט החשוב ביותר שעליכם להכיר בשנת 2019?

מדי שנה, משלם הציבור הישראלי מיליוני שקלים מיותרים בעבור כפל ביטוחי. למעשה, ע"פ נתונים אשר פורסמו באחרונה עולה כי במדינת ישראל ישנם 6.5 מיליון מקרים של כפל ביטוחי, כאשר הפוליסות אשר מייצרות הכי הרבה כפילויות הן ביטוח חיים למקרה מוות, תאונות אישיות וכין ניתוחים. מדובר בבעיה מהותית, וזאת לאור העובדה כי הציבור הישראלי רוכש מגוון רחב של פוליסות, לעיתים מבלי צורך. על כן, מדובר בהוצאה משמעותית ביותר בעבור כל אזרח, כאשר כיום הפרויקט החשוב ביותר שעליכם להכיר בשנת 2019 נעוץ הענף הזה, והוא נקרא "הר הביטוח".

"הר הביטוח" – בדיקה של כפל ביטוחי באופן עצמאי

פרויקט הר הביטוח אשר הוקם בשנת 2016 מאפשר לכל אזרח לקבל דו"ח מקיף אודות הפוליסות בהן הוא מחזיק, ולבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות, בליווי אישי לכל אורך התהליך. הפרויקט, אותו הקים קובי ארנפלד מאפשר לעשרות אלפי ישראלים לקבל דו"ח מקיף של הפוליסות השונות בהן אתם מחזיקים, ולאחר ניתוח של מומחי ביטוח תוכלו להתאים את הפוליסות בהתאם לרקע הרפואי, כמו גם לצרכים, תוך ביצוע השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות בישראל. בכך, ניתן לשפר באופן משמעותי את גובה הפרמיה של הפוליסה, ולקבל כיסוי ביטוחי מיטבי ומשתלם אשר הולם את הצרכים, כמו גם התקציב.

מעוניינים להצטרף להר הביטוח? עכשיו זה קל יותר מאי פעם

להצטרפות לשירות של הר הביטוח, הקליקו פה ולאחר מכן מלאו את הפרטים שלכם, ע"פ ההוראות. בתוך מספר ימים ישוב אליכם נציג מטעם הפרויקט, אשר יציג בפניכם את הממצאים כמו גם יספק בעבורכם מידע אשר יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בגין הוצאות על ביטוח, זאת לאור העובדה כי מדובר בצוות של מומחים אשר מורכב מאנשי המקצוע מהשורה הראשונה, ומאפשר לכם לשפר את גובה הפרמיה אותה אתם משלמים כעת, או לעבור לחברת ביטוח מובילה ולרכוש מגוון רחב של פוליסות, בהתאמה לצרכים האישים כמו גם לרקע הרפואי, באם קיים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים