נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פרויקטי נדל"ן בארץ

נכס שנימכר

מדי פעם לפעם אנחנו שומעים על פרויקטים גדולים בתחום המסעדנות, הבידור ועוד. פרויקטים של נדל"ן גם הם מסוג הפרויקטים ששווה להתעדכן עליהם, במיוחד עבור אנשים שרוצים לקנות דירה לעצמם או עבור אנשים שמעוניינים למצוא את ההשקעה המושלמת עבורם. היות ותחום הנדל"ן הוא כל כך גדול ורחב, ריכזנו לכם כאן רשימה של כמה פרויקטי נדל"ן בארץ שכדאי להכיר. אז בואו נתחיל ונראה איפה תעשו את ההשקעה הבאה שלכם!

 

רמת גן – לא רק עיר שקרובה לתל אביב

עד לפני כמה שנים תל אביב היתה העיר הבלעדית שבה רצו לגור הצעירים. עם הביקוש ירד גם ההיצע והרקיעו שחקים מחירי הדיור. אולם בשנים האחרונות הובן הפוטנציאל הגדול בבנייה לא רק בתל אביב אלא גם אצל שכנותיה, ואחד מפרויקטי נדל"ן בארץ ששווה להכיר נמצא דווקא בעיר הסמוכה לה – רמת גן.

חברת אאורה מקימה כיום מתחם מגורים יוצא דופן בנוף הרמת גני. הקומפלקס היוקרתי יכלול שלושה בניינים עם דירות בגדלים שונים, עם חניון תת קרקעי ומפרסות שמש גדולות. הקומפלקס, שיוקם ברחוב הרא"ה, נמצא למעשה במרכז העניינים הרמת גני וגם קרוב לתחבורה הציבורית שתוביל אתכם לכל מקום בתוך או מחוץ לעיר. בנוסף לבתי קפה וחנויות אופנה, תוכלו למצוא באיזור בתי ספר מהמעולים בעיר, תיאטרון רמת גן הקרוב, גבעת הר הארנבות לטיול של שבת ועוד.

 

פרויקטי נדל"ן בארץ – Sea tower

מי לא רוצה לגור על הים? פרויקט Sea tower של חברת רום כנרת מציע לכם בדיוק את זה. הפרויקט שנבנה בימים אלו על קו החוף של בת ים מציע דירות של ארבעה או חמישה חדרים עם הנוף הכי משגע שהטבע יכול להציע. כל זאת במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מתל אביב. ומה עוד במתחם הדירות היוקרתי?
*חדר כושר מאובזר באחד הבניינים
*קרבה לטיילת בת ים החדשה הכוללת מסעדות, בתי קפה, פארקים ירוקים וכמובן.
*שקיעה רומנטית בכל ערב וערב.

 

גני תקווה – לא מה שחשבתם

גני תקווה היא לא רק עוד מועצה מקומית באיזור המרכז, אלא איזור שהולך ומתפתח ונהיה אחד האטרקטיביים למשפחות צעירות וזוגות מבוגרים כאחד. פרויקט My unik של קבוצת לוזון מציע שני בנייני יוקרה עם סטנדרטי הבנייה מהגבוהים בשוק ועיצובים ייחודיים לפרויקט. בין אם אתם מחפשים דירה של 4 או 5 חדרים ובין אם אתם בונים על מיני פנטהאוז או פנטהאוז – הפרויקט הזה הוא בדיוק בשבילכם.

 

אורות בדורות

כשמדברים על פרויקטי נדל"ן בארץ אי אפשר שלא להזכיר את הפרויקט שמציע השקעה נבונה. הפרויקט מקדם שכונה לאומית דתית בדורות עילית – העיר החרדית החדשה במרכז, ותציע מלבד דירות יפות ומעוצבות גם נוף הררי מדהים שישתקף מכל דירה. לחצו כאן למעבר לכתבה על אורות בדורות.

פרויקט בבנייה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים