נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שירותי עריכת דין לחברות

איור של בית המשפט בלחיצת כפתור

כל חברה, קטנה כגדולה צריכה שירותי עריכת דין לחברות, כמעט כל חברה ובית עסק עוסקים בהליכים משפטיים למול ספקים, לקוחות ושותפים עסקיים אחרים, חשוב לציין שחלק גדול מהשירותים שהחברות זקוקות להן הוא ייעץ משפטי ולאו דווקא ייצוג בבית משפט.

תחומי הייעוץ לחברות

הקמת העסק או החברה – כדי להקים חברה יש לרשום אותה ברשם החברות ובמוסדות אחרים של המדינה, כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כדי לפנות למשרד עורכי דין שיידע לייעץ ולנהל את כל התהליך מול הרשויות בישראל.

ניסוח חוזים וכריתת הסכמים – כמעט בכל חוזה עסקי, בוודאי חוזים בקנה מידה גדול מעורבים עורכי דין, לניסוח של ההסכמים יש חשיבות אדירה בכל הנוגע להתנהלות התקינה של העסקה בהתאם לציפיות של שני הצדדים. עורך דין טוב יידע לבחון את ההסכם לזהות בו חורים ולמנוע בעיות עתידיות.

ניהול יחסי עובד מעביד – במקרים בהם מתגלע סכסכוך בין העובדים לחברה יש חשיבות אדירה לכך שמשרד עורכי הדין יידע לנהל את הסכסוך המשפטי וכן שיידע להמציא את כל המסמכים המשפטיים הדרושים כדי להוכיח את כי המעביד אינו אשם במה שמאשימים אותו.

ניהול רכישות ומיזוגים – חברות גדולות מבצעות לעיתים קרובות רכישות ומתמזגות לחברות אחרות, לעורך דין טוב לענייני תאגידים יש חשיבות מכרעת בתחום זה, הניסוח המשפטי של הליך המיזוג חשוב מאוד להתנהלות התקינה של הרכישה כאשר התרשלות בתחום זה יכולה להביא לנזקים כלכליים ואף לביטול העסקה כליל.

ניסוח הסכמי סודיות – חברות שמעוניינות לשמור על סודות החברה מחתימות את העובדים על הסכמי סודיות, הסכמים אלה מבטיחים שעובדי החברה ישמרו על הסודות שלה ולא יעבירו פרטים לגורמים עוינים לחברה.

 

ליווי משפטי שוטף – חברות רבות נאלצות להתמודד מפעם לפעם עם תביעות משפטיות, התביעות יכולות להיות מוגשות על ידי מספר רב של גורמים ביניהם לקוחות, ספקים שותפים עסקיים או אפילו רשויות המדינה. כדי להתמודד עם העיכובים המשפטיים הללו על הצד הטוב ביותר כדאי להעסיק משרד עורך דין ברמה גבוהה.

כמו כן, בחלק מהמקרים החברה מעוניינת להגיש תביעה כנגד אחד מהגורמים מולם היא מנהלת קשר עסקי בעקבות אי הסכמות בין הצדדים. גם במקרה זה יש חשיבות אדירה למקצועיות ולאיכות של עורך הדין שיטפל בתביעה בשבילכם.

זכויות יוצרים ורישום פטנטים – במקרה שבו החברה מפתחת מוצרים או מציעה למכירה יצירות בעלות ערך יש חשיבות לשמירה על זכויות היוצרים של החברה ועל רישום המוצרים ברשם הפטנטים, כך תוכלו לשמור על נכסי החברה ולמנוע העתקה או חיקוי של המוצרים.

יעוץ משפטי כללי – לפני ביצוע כל פעולה עסקית כדי לקבל יעוץ משפטי כדי להבין האם היא עומדת בכל תנאי החוק וכדי להבין האם היא חושפת את החברה לתביעות עתידיות, האפשרות לקבל ייעוץ קבוע מעורך דין שמכיר את החברה ואת תחום עיסוקה חשוב מאוד ויביא למתן עצות נכונות יותר.

ניתן למצוא מידע נוסף באתר https://www.yml-law.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין