נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אטרקציות לחובבי טבע – 10 האטרקציות החזקות בעולם

מים

אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שעבורם טיול בערים גדולות הינו טיול פחות מעניין לעומת טיולי טבע, אתם לא לבד. האמת היא שהרבה מאוד חובבני טבע מחפשים תמיד את היעדים החמים בעולם שאליהם הם יוכלו לנסוע, אז למה שלא תעיינו ברשימה שהכנו עבורכם ותבחרו את היעד הבא?

 

מרחבים ועוד מרחבים

אין ספק שטיולים בחיק הטבע מציעים לכם בעיקר מרחבים, נופים ואווירה אחרת לעומת טיול בעיר צפופה ורועשת כמו ניו יורק. לכן, בבואנו לדבר עם היעדים הכי מעניינים ומיוחדים שיש בעולם, אנחנו רואים שמופיעים ברשימה יעדים כמו:

  • מפל ליטלנספוס באיסלנד
  • צוקי הצבע בטסמניה
  • בריכת המילטון בטקסס
  • מיצרי פארק לאומי ציון ביוטה
  • איי ראג'ה אמפאט באינדונזיה
  • מילפורד סאונד בניו זילנד
  • הר געש הלוואקה בהוואי
  • צוקי נולרבור באוסטרליה
  • פיר האוקיינוס טו סואה בסמואה
  • טורס דל פיננה בצ'ילה

עם זאת, במידה ומה שאתם מחפשים זו אטרקציית טבע מיוחדת במינה שנמצאת דווקא ביבשת אפריקה, כדאי שתדעו שגם כאן יש אינספור מקומות מעניינים. למעשה, אם זו הפעם הראשונה שבה אתם חושבים לבקר באפריקה, ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא טיול ספארי בטנזניה. אם גם אתם, כמו לא מעט ישראלים אחרים, הייתם סבורים שמדובר על חופשה תתאים רק לילדים, שכן מדובר על "טיול בר מצווה", דעו שזה לא מדויק. מדהים לראות כיצד אפילו אנשים שלא מגדירים את עצמם כאוהבי בעלי חיים בצורה מיוחדת, מגיעים למקום ומתרגשים ממנו עד דמעות. בטנזניה אתם יכולים לבקר בלא מעט שמורות טבע מיוחדות, ומה שיפה, זה לראות את החיות במקום הטבעי שלהן. הן מתקשרות זו עם זו בצורה נפלאה, נלחמות על טריטוריה ומאפשרות למבקרים להתקרב ולראות אותן במלוא הדרן. אי אפשר להישאר אדישים אל מול כל היופי הזה כך שאין ספק שגם אתם, כמו כל האנשים שכבר ביקרו בספארי של טנזניה, תחזרו נרגשים מהעניין.

 

האם גם אוגנדה יכולה להוות אופציה טובה לטיולים?

לא כל הישראלים מודעים לכך, אך האמת היא שאופציה כמו טיול לאוגנדה 8 ימים זו בהחלט בחירה שיכולה להיות מדהימה עבור רבים מאתנו. זה לא משנה אם כבר יצא לכם לבלות במקומות מיוחדים בעולם או שזו הפעם הראשונה שאתם נוסעים לטיול שהוא בעיקרו טבע. מה שבטוח זה שאוגנדה תשאיר אתכם נפעמים, עד כדי כך שתחזרו לארץ עם תחושה שזה לא היה כל כך נורא אם היינו בונים שם את מדינת היהודים. כמו כן, כשנוסעים לעל היעדים האלה במסגרת טיול מאורגן אפשר ליהנות מנוחות מרבית. אתם לא צריכים לתכנן בעצמכם את המסלול או לקבוע איפה בדיוק באוגנדה תרצו לעבור, כי עושים הכול עבורכם. הזמינו מקומות עוד היום בטיול מאורגן לאפריקה השחורה ותראו שזו תהיה חוויה מיוחדת במינה.

אריות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
כיסא ראשית
Les Presento a Vackart

En la actualidad, cuando necesitamos decorar un ambiente que sea importante para nosotros, lo mejor que podemos hacer, es