נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את בתי המלון באילת עם הבריכות הכי שוות

בריכה ראשית

כולם אוהבים לנסוע לאילת, בין אם בשביל לשבת בחוף הים כל היום, ובין אם לבלות בבריכת המלון. אם האופציה השנייה היא המועדפת עליכם,  תיהנו במיוחד מהמדריך שלנו לשלל בתי מלון באילת עם בריכות השחייה השוות ביותר.

להלן 10 אפשרויות מצוינות ללינה באילת.

 

מלון הריף

מלון הריף, השוכן ליד שמורת הטבע ושונית האלמוגים, מציע 79 חדרי דלוקס וסוויטות למשפחות וזוגות – חלקם סמוכים לבריכה הראשית, אחרים עם בריכה פרטית צמודה (למבוגרים בלבד). כל החדרים כוללים אמבטיה גדולה, פינת ישיבה וטלוויזיית LCD גדולה, בנוסף למרפסות המשקיפות לים סוף.

 

מלון מלכת שבא

מלון היוקרה בן 14 הקומות, המשתרע על 481 חדרים משקיף על ים סוף, הרי אדום ולגונת אילת. הוא כולל כניסה עם כיפה המשופעת באור טבעי ורצפה מעוטרת בפסיפסי בעלי חיים המסמלים את יכולתו של שלמה המלך לתקשר עם בעלי חיים. בריכת השחייה מוקפת בפסלי בעלי חיים ובמזרקות המסמלים את מלכת שבא האגדית, שהביאה לשלמה תבלינים אקזוטיים מארצה והוקסמה מחוכמתו.

 

מלון המלך שלמה

אם יש מלכה חייב להיות מלך. מעבר לכביש ממלכת שבא נמצא מלון המלך שלמה של ישרוטל המורכב מ -415 סוויטות וחדרים עם מרפסות המשקיפות לבריכה או להרי אדום. מלון זה שם דגש על חופשות משפחתיות, ואילו "קומות המלך" העליונות (10-12) מיועדות למטיילים עסקיים וכוללות גישה חופשית לטרקלין המלך ולמרפסת השמש שלו, כמו גם לבית קפה אקסקלוסיבי. רציף המלך למרגלות המלון מציע פעילויות פנאי, קניות וספורט ימי.

 

מלון רויאל גארדן

רויאל גארדן מציע 331 סוויטות הממוקמות על "אי מכושף" עם גנים טרופיים ומספר בריכות שחייה, כולל אחת שתוכננה להיראות כמו חוף הים – אם כי החוף האמיתי נמצא גם כן בקרבת מקום. כל סוויטה כוללת חדר שינה, סלון, מטבחון ופינת אוכל. בסמוך, תיאטרון ישרוטל מציג מופעים בסגנון לאס וגאס מדי ערב.

 

מלון הרודס

מלון הרודס הממוקם על הטיילת והחוף, הוא בן 91 חדרים מהווה מתחם משולש מפואר שתוכנן על ידי האדריכל המפורסם יואב איגרה. המתחם כולל את ארמון הרודס למשפחות ומלון ספא הרודס ויטאליס. מלון הרודס הפופולרי מיועד למטיילים עסקיים וכולל עיצוב עשיר בפסלים, קשתות, פסיפסים וציורים. האורחים יכולים לנצל את השירותים במלונות הנוספים של הרשת, כגון בידור חי, ספא ומועדון ילדים.

 

מלון דן אילת

מלון ידוע זה, שנבחר לאחד מעשרת המלונות המובילים ביותר בים התיכון ובאפריקה על ידי אינספור גופי תיירות, ממוקם במרכז העיר, דקות ספורות מחוף הים ומול קניון מול הים הענקי. אל תפספסו ביקור בקניון בו תוכלו לקנות את כל המוצרים האהובים עליכם – ללא מע"מ! תמצאו במלון 375 חדרים וסוויטות, כולם עוצבו לאחרונה, וכמעט כולם כוללים נוף הישר לים האדום.

בריכה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
כיסא ראשית
Les Presento a Vackart

En la actualidad, cuando necesitamos decorar un ambiente que sea importante para nosotros, lo mejor que podemos hacer, es