נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה בושם גברים הכי אוהבים?

נִיחוֹחַ

המודעות לטיפוח הגוף עלתה בשנים האחרונות בצורה משמעותית בקרב גברים. כיום, כמעט לא ניתן למצוא גבר שלא מתבשם, מסדר את השערות, מורח קרמים ומעניק סטייל למראה החיצוני שלו. המאמר יתמקד בבשמים לגברים ומה באמת הם הכי אוהבים.

 

טיפוח מודרני לגבר

אם בעבר הגבר היה זורק על עצמו ג'ינס וטי-שירט ויוצא מהבית לעיסוקיו, כיום יש יותר מודעות למראה החיצוני ולהיגיינה אישית. למרות שגברים רבים מגדלים זקנים וזה הפך לטרנד, הם דואגים להתלבש בסטייל ולהריח טוב. כמו כן, בעבר בשמים היו נחלתם של אנשי עסקים שהקפידו להריח טוב בפגישות העסקים שלהם.

היום לא תמצאו גברים העוסקים בכל תחום ומגזר שלא מטפחים את עצמם. הבושם נחשב לאחד ממוצרי הטיפוח המאפשרים לגברים להיות נוכחים ולחוש שנעים להיות בחברתם. כיום ניתן להשיג בשמים ממותגים שונים בכל גודל, צורה וצבע עם ניחוחות משכרים שאף אישה לא תעמוד בפניהם. תוכלו למצוא מבחר בשמים באתר https://glam42.co.il ולבצע רכישה מקוונת עם משלוח עד הבית.

 

איזה בושם גברים הכי אוהבים?

גברים אוהבים לחוש קלילים, רעננים, סקסיים ונחשקים ולכן הם בוחרים בבשמים המתאימים לריח גופם ולטעמם האישי. רוב הגברים מעדיפים את סדרת הבשמים של קווין קליין, נרסיסיו רודריגז, הוגו בוס, וורסצ'ה, דולצ'ה וגאבנה ומותגים מוכרים אחרים. החשוב הוא למצוא בושם שהגבר שלך יתחבר אליו. אם זו מתנה בחרי את הבושם לפי טעמך האישי, אך בהחלט ניתן להגיע לאחד מהפארמים ולנסות את הבשמים על הגבר כדי שהבחירה תהיה שלו.

 

איפה הכי כדאי לרכוש בושם לגבר?

הדרך הזולה והמהירה ביותר לרכוש את הבושם האהוב על הגבר שלך היא באמצעות קנייה מקוונת באתר המוכר בשמים של מותגים שונים, בין אם מדובר על או דה טואלט ובין אם מדובר על פרפיום. חשוב לדעת שבשמים מסוג פרפיום נותרים על הגוף למשך כל היום אך הם כבדים יותר ובשמים או דה טואלט נותרים למשך מספר שעות על הגוף.

יחד עם זאת, הם מרעננים וקלילים יותר. מדובר על מוצר אופנתי שניתן לרכוש כמארז עם קרמים ומוצרי טיפוח אחרים או כמוצרים בודדים ולקבל את הבשמים עד הבית תוך זמן קצר.

 

אז מה עדיף – מתוק או עדין?

כדי לדעת מה הגבר מעדיף צריך להכיר אותו היטב. ישנם גברים שיעדיפו ניחוחות מתוקים יותר וכאלו שיעדיפו ניחוחות עדינים. הטיפ שלנו הוא לבדוק באיזה סבון, אפטרשייב או קרם גילוח הגבר משתמש וכך להבין את דרגת המתיקות של הבושם המועדף עליו. לאחר מכן תוכלי להזמין באינטרנט בושם שיקלע לטעמו של הגבר על מנת שיתחבר אליו. ואם את עוד לא מכירה את הגבר שלך לכי על מותג מוכר ועדין המתאים ליום או לערב. אם הוא מוצא חן בעיני הגבר, בפעם הבאה תעלי בעוצמת הניחוח.

נִיחוֹחַ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי