נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן לבצע טיפול פנים לעצמנו

טיפול פנים

בשנתיים האחרונות בהן היינו כלואות בבית, למדנו לעשות כמעט הכל לבד – חלות מפתח, תיקון בגדים, קיפולי נייר, אימוני כושר, ומה לא. עולם ה״עשה זאת בעצמך״ קיבל חיזוק לא צפוי בתקופת הקורונה, ונראה שכולם הפכו למומחים מטעם עצמם, כמעט בכל תחום חיים.

אבל מה לגבי קוסמטיקה? בכל זאת, הפנים שלנו הן נכס יקר – האם כדאי להפקיד אותן בידיים לא מומחיות, ולעשות לעצמנו טיפול פנים בבית? ובכן, התשובה מעט מורכבת. בואו נתחיל.

 

הכה את המומחה

אם תרצו להתמקצע יותר בתחומי הטיפוח והקוסמטיקה, ולקחת את התחביב או הסקרנות שפיתחתן לגבהים חדשים ומקצועיים – נמליץ לכן לשקול קורס או שניים אצל המומחים – טויה אקדמיה לטיפוח. תוכלו ללמוד ולהתעדכן בטכנולוגיות הכי חדישות בתחום הקוסמטיקה, ולהפוך את העניין למקצוע. והי, גם אם לאו דווקא מתחשק לכם לפתוח קליניקה משלכן, ללמוד משהו חדש שישמש אתכן, גם אם רק עבור עצמכן, זה תמיד דבר נפלא.

 

הספא הביתי

מדפי הטיפוח העצמי ברשתות הפארם השונות יכולות לסדר לכן טיפול פנים מפנק ואפקטיבי, גם לבד בבית! נסו למקד רגע את הצרכים לפני שפושטות על המדפים. מה צריך? להוציא ״שחורים״? לאזן את העור? לטפל ביובש? אולי סתם מסכה מפנקת למראה זוהר? ברגע שתתמקדו יהיה הרבה יותר קל לבחור את המוצר שיתאים לכן בול. ועם מסכות, קרמים, ומכשירים שונים לטיפול ביתי, תוכלו לצאת עם תוצאה מספקת ומרשימה – גם מהנוחות של ביתכן…

 

ובכל זאת, יש דברים שכדאי להשאיר לקוסמטיקאית…

אם נשים רגע את האגו בצד, ואת הרצון שלנו לפתור הכול לבד – יש טיפולים שכדאי להשאיר בידיים של המומחית. ולו רק כדי לא לעשות לעצמינו נזק. אף אחת לא רוצה לצאת מהבית עם חצ׳קון שניסינו לטפל בו לבד וכנקמה הצמיח עוד שלושה, נכון? טיפולים חודרניים יותר, בין אם בחומצות שונות או במכשירים כאלו ואחרים המגיעים עמוק יותר משכבת העור הראשונה – עדיף שלא לעשות לבדנו בבית.

וטיפולים הכוללים הזרקות שונות – בכלל. חבל שנעשה לעצמינו יותר נזק מתועלת. שימו מבטחכם בקוסמטיקאית, ככה, בשביל ראש שקט. אתן והפנים שלכן, בידיים טובות.

 

עוד טיפ קטנטן

החלטתן להתפנק בבית? עשו זאת בשעות האור! בעור – מטפלים באור. בחושך, גם עם תאורה מלאכותית, קשה לראות במדויק מה אנחנו עושות, ואנו עלולות לחפור עמוק מדי, למרוט חזק מדי, ועוד צרות שלא נדע. העדיפו את שעות העור לטיפול ממוקד ומוצלח. מילה שלנו.

אז כמו בכל דבר בחיים, אין תשובה אחת ברורה. ישנם מגוון עצום של טיפולי פנים – חלקם אפשר לבצע בכיף ובקלילות במקלחת שלנו בבית, וחלקם מצריכים יד בוטחת ומכשור מתוחכם יותר, שאפשר למצוא רק אצל הקוסמטיקאית המומחית. אז הבינו קודם כל מה הצורך שלכן, והמשיכו משם. ושיהיה לכן יום מאיר פנים!

טיפול פנים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי